Mercedes-Benz разширява капацитета на заводите си за компактни автомобили, като инвестира 600 милиона евро във фабриката си в Ращат. В допълнение, още 800 милиона евро ще бъдат вложени в нови производствени мощности в Кешкемет, Унгария. Общата стойност на инвестициите за тези две локации възлиза на близо 1.4 милиарда евро.
С разширяване на продуктовата си гама в компактния сегмент, в бъдеще Mercedes-Benz ще предлага четири модела, вместо настоящите два, с цел да достигне до нови клиентски групи и да разшири присъствието си на второстепенни пазари. Новите модели ще предлагат голямо вътрешно пространство, характеристика, която вече е оценена от клиентите на A-Class и B-Class . В допълнение, новите модификации и дизайнерски решения ще наложат нови тенденции в автомобилостроенето.
Строителните дейности в Кешкемет, Унгария стартираха преди няколко дни с официална церемония. Двете фабрики заедно ще представляват една обща производствена мрежа. Първите наследници на настоящите A-Class и B-Class ще слязат от поточната линия в Ращат в края на 2011г., а разширяването на производствения капацитет е планирано за 2012г., когато автомобили ще излизат и от фабриката в Унгария.
От началото на производството на A-Class през 1997-ма и на B-Class през 2005-та повече от 2.4 милиона автомобила A-Class и B-Class са слезли от поточните линии. Между 2002 и 2005г. Daimler AG инвестира около 900 милиона евро във фабриката в Ращат за производството на второто поколение на A-Class и B-Class.
Най-важните пазари за компактните автомобили от Ращат са Германия, Италия, Франция и Англия. В допълнение, тази година B-Class беше успешно въведен и на пазара в Китай където постигна пазарен дял от 25%, значително по-голям от очакваното.
От края на 2010-та производството в Ращат ще бъде разширено с ограничени количества електрически задвижван A-Class E-Cell. “Серийното производство на ограничени бройки A-Class E-Cell още веднъж ще докаже високите професионални стандарти на завода за премиум компактни автомобили в Ращат”, коментира Петер Уесп, ръководител на фабриката.
С разширяване на продуктовата си гама в компактния сегмент, в бъдеще Mercedes-Benz ще предлага четири модела, вместо настоящите два, с цел да достигне до нови клиентски групи и да разшири присъствието си на второстепенни пазари. Новите модели ще предлагат голямо вътрешно пространство, характеристика, която вече е оценена от клиентите на A-Class и B-Class . В допълнение, новите модификации и дизайнерски решения ще наложат нови тенденции в автомобилостроенето.
Строителните дейности в Кешкемет, Унгария стартираха преди няколко дни с официална церемония. Двете фабрики заедно ще представляват една обща производствена мрежа. Първите наследници на настоящите A-Class и B-Class ще слязат от поточната линия в Ращат в края на 2011г., а разширяването на производствения капацитет е планирано за 2012г., когато автомобили ще излизат и от фабриката в Унгария.
От началото на производството на A-Class през 1997-ма и на B-Class през 2005-та повече от 2.4 милиона автомобила A-Class и B-Class са слезли от поточните линии. Между 2002 и 2005г. Daimler AG инвестира около 900 милиона евро във фабриката в Ращат за производството на второто поколение на A-Class и B-Class.
Най-важните пазари за компактните автомобили от Ращат са Германия, Италия, Франция и Англия. В допълнение, тази година B-Class беше успешно въведен и на пазара в Китай където постигна пазарен дял от 25%, значително по-голям от очакваното.
От края на 2010-та производството в Ращат ще бъде разширено с ограничени количества електрически задвижван A-Class E-Cell. “Серийното производство на ограничени бройки A-Class E-Cell още веднъж ще докаже високите професионални стандарти на завода за премиум компактни автомобили в Ращат”, коментира Петер Уесп, ръководител на фабриката.
Ами те досега все огроми мечоци правеха, крайно време е да почнат и компактни автомобилчета.