През пролетта Артуро Алонсо и компанията Gullwing America представиха една доста интересна модерна интерпретация на класическия Mercedes 300SL, която е предвидено да използва 5.5-литров V8 двигател, с мощност 370к.с.
В последствие Артуро и Gullwing America са задълбочили своите отношения, като тексаският инженер вече работи за компанията. Успоредно с разработването на 300SL Gullwing Panamericana, екипът работи и по още един проект, представляващ доработка на Mercedes SLS.
Подобно на първия автомобил, при SLS Panamericana външните панели на каросерията също ще са изработени от специален материал, който е смес от алуминий и фибростъкло. Точно седем са елементите, които Gullwing America разработват за екстериора, като те ще засилят ретро усещането. В същото време дневните светлини в предната броня са светодиодни, а джантите са с размер 19 инча отпред и 20 инча отзад.
Gullwing America все още работят и по двата проекта, но обещават, че SLS Panamericana ще се появи малко след старта на продажбите на Mercedes SLS, тъй като е само тунинг пакет, а не изцяло нов автомобил, като 300SL Gullwing Panamericana, за завършването на който ще им е необходимо повече време.
В последствие Артуро и Gullwing America са задълбочили своите отношения, като тексаският инженер вече работи за компанията. Успоредно с разработването на 300SL Gullwing Panamericana, екипът работи и по още един проект, представляващ доработка на Mercedes SLS.
Подобно на първия автомобил, при SLS Panamericana външните панели на каросерията също ще са изработени от специален материал, който е смес от алуминий и фибростъкло. Точно седем са елементите, които Gullwing America разработват за екстериора, като те ще засилят ретро усещането. В същото време дневните светлини в предната броня са светодиодни, а джантите са с размер 19 инча отпред и 20 инча отзад.
Gullwing America все още работят и по двата проекта, но обещават, че SLS Panamericana ще се появи малко след старта на продажбите на Mercedes SLS, тъй като е само тунинг пакет, а не изцяло нов автомобил, като 300SL Gullwing Panamericana, за завършването на който ще им е необходимо повече време.