От Brabus разкриха тунинг програмата си за кабрио версията на Mercedes E-Class, като тя включва серия козметични и механични подобрения за всички модификации.
Немските специалисти са предвидили за външността на автомобила цялостен бодикит, състоящ се от предна броня, с вградени дневни LED светлини, спойлер на задния капак и масивен дифузер.
Изборът на джанти е сведен до няколко вида, налични в размери от 17 до 20 инча, а интериорът е оборудван със спортен волан, карбонови елементи и специални лайсни на вътрешните прагове, изработени от неръждаема стомана.
От Brabus са извършили подобрения по всички двигатели, с които се предлага Mercedes E-Class Cabrio. При E250 CGI мощността нараства от 204 на 230к.с., при Е350 CGI - от 292 на 310к.с., при Е250 CDI - от 204 на 232к.с.и при Е350 CDI - от 231 на 272к.с.
Черешката на тортата обаче е при модификацията Е500, чийто стандартен 5.5-литров двигател е с увеличен обем до 6.1 литра и е получил нови глави на цилиндрите, разпределителни валове, катализатори и софтуер за управление.
Резултатът от извършените подобрения по агрегата на E500 е постигнати мощност от 462к.с. и максимален въртящ момент 615Нм., позволяващи на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за 4.7сек. и да развива скорост от 300км/ч.
Инженерите на немската тунинг компания са се погрижили и за стабилността на автомобила, като са го оборудвали със спортно окачване, регулируемо на твърдост и височина, както и с по-мощни спирачни механизми. Изпускателната система също е нова, с четири кръгли накрайника.
Немските специалисти са предвидили за външността на автомобила цялостен бодикит, състоящ се от предна броня, с вградени дневни LED светлини, спойлер на задния капак и масивен дифузер.
Изборът на джанти е сведен до няколко вида, налични в размери от 17 до 20 инча, а интериорът е оборудван със спортен волан, карбонови елементи и специални лайсни на вътрешните прагове, изработени от неръждаема стомана.
От Brabus са извършили подобрения по всички двигатели, с които се предлага Mercedes E-Class Cabrio. При E250 CGI мощността нараства от 204 на 230к.с., при Е350 CGI - от 292 на 310к.с., при Е250 CDI - от 204 на 232к.с.и при Е350 CDI - от 231 на 272к.с.
Черешката на тортата обаче е при модификацията Е500, чийто стандартен 5.5-литров двигател е с увеличен обем до 6.1 литра и е получил нови глави на цилиндрите, разпределителни валове, катализатори и софтуер за управление.
Резултатът от извършените подобрения по агрегата на E500 е постигнати мощност от 462к.с. и максимален въртящ момент 615Нм., позволяващи на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за 4.7сек. и да развива скорост от 300км/ч.
Инженерите на немската тунинг компания са се погрижили и за стабилността на автомобила, като са го оборудвали със спортно окачване, регулируемо на твърдост и височина, както и с по-мощни спирачни механизми. Изпускателната система също е нова, с четири кръгли накрайника.