Вместо да чакат автомобилното изложение в Париж през октомври, от Mercedes решиха да разкрият фейслифта на CL-Class на провелия се този уикенд Фестивал на скоростта в Гудууд.
Луксозното купе е получило променени брони, радиаторна решетка, преден капак, странични огледала и светлини, както и множество LED ивици, които присъстват в предните фарове, халогените, мигачите и задните стопове.
Обновеният Mercedes CL-Class разполага също със спортна изпускателна система. В интериора му обаче не се забелязват други промени, с изключение на новия дървен волан и възможността за по-богат избор от материали за оформление.
Моделът може да се похвали и с няколко технологични нововъведения, сред които системите Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, Attention Assist, Night View Assist Plus и Active Body Control. Последната има функция да стабилизира купето при наличие на вятър.
Най-интересното при обновения CL-Class обаче е, че той е първият модел на Mercedes, който получава новия 4.7-литров битурбо V8 двигател на компанията. Агрегатът е оборудван с технологията BlueDIRECT и ще бъде използван за модификацията CL 500.
Двигателят е с мощност 429к.с., която е с 47к.с. повече от тази на неговия предшественик, а максималният му въртящ момент е увеличен с цели 32% до 700Нм. В същото време разходът на гориво е с 10-15% по-нисък, а отделяните CO2 емисии са намалели с 23%.
Новият агрегат е комбиниран с подобрена версия на седемстепенната автоматична трансмисия и вече разполага със старт/стоп система и технология за възстановяване на енергия при спиране. По предварителни данни, новият Mercedes CL 500 ускорява от 0-100км/ч. за 4.9сек., което е с 0.5сек. по-бързо от настоящия.
Гамата разбира се включва и CL 600, разчитащ на 5.5-литров битурбо двигател, с мощност 510к.с., като при него ускорението от 0-100км/ч. става за 4.5сек. Продажбите на двете модификации ще стартират през есента, а към края на годината ще се появят и обновените CL 63 AMG и CL 65 AMG, като първият също ще разчита на нов битурбо агрегат, генериращ 537к.с., а вторият ще разполага с 621к.с.
Луксозното купе е получило променени брони, радиаторна решетка, преден капак, странични огледала и светлини, както и множество LED ивици, които присъстват в предните фарове, халогените, мигачите и задните стопове.
Обновеният Mercedes CL-Class разполага също със спортна изпускателна система. В интериора му обаче не се забелязват други промени, с изключение на новия дървен волан и възможността за по-богат избор от материали за оформление.
Моделът може да се похвали и с няколко технологични нововъведения, сред които системите Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, Attention Assist, Night View Assist Plus и Active Body Control. Последната има функция да стабилизира купето при наличие на вятър.
Най-интересното при обновения CL-Class обаче е, че той е първият модел на Mercedes, който получава новия 4.7-литров битурбо V8 двигател на компанията. Агрегатът е оборудван с технологията BlueDIRECT и ще бъде използван за модификацията CL 500.
Двигателят е с мощност 429к.с., която е с 47к.с. повече от тази на неговия предшественик, а максималният му въртящ момент е увеличен с цели 32% до 700Нм. В същото време разходът на гориво е с 10-15% по-нисък, а отделяните CO2 емисии са намалели с 23%.
Новият агрегат е комбиниран с подобрена версия на седемстепенната автоматична трансмисия и вече разполага със старт/стоп система и технология за възстановяване на енергия при спиране. По предварителни данни, новият Mercedes CL 500 ускорява от 0-100км/ч. за 4.9сек., което е с 0.5сек. по-бързо от настоящия.
Гамата разбира се включва и CL 600, разчитащ на 5.5-литров битурбо двигател, с мощност 510к.с., като при него ускорението от 0-100км/ч. става за 4.5сек. Продажбите на двете модификации ще стартират през есента, а към края на годината ще се появят и обновените CL 63 AMG и CL 65 AMG, като първият също ще разчита на нов битурбо агрегат, генериращ 537к.с., а вторият ще разполага с 621к.с.