Излишно е да изтъквам динамичните качества на Mercedes C63 AMG както и това, че моделът е мечта на всички фенове на марката, но тунинг компаниите, като Wimmer RS например, винаги смятат, че могат да изстискат и повече.
Немските тунинг специалисти са разработили своя програма за автомобила, която е на стойност 9 900 евро. Нейното инсталиране гарантира, че седанът ще може да развива цели 305км/ч., на колкото е ограничена максималната скорост от съображения за сигурност.
За да изстискат допълнителни 123 коня от 6.2-литровия V8 двигател, инженерите на Wimmer RS са модифицирали всмукателната система, заменили са въздушния филтър със спортен на K&N и са препрограмирали ECU-то. Резултатът е мощност от 580к.с. и максимален въртящ момент 690Нм.
Тунинг специалистите са подменили и изпускателната система на Mercedes C63 AMG, като новата е от неръждаема стомана, със спортни катализатори и издава по-дрезгав звук. Автомобилът е получил също олекотени джанти, облечени с високоскоростни гуми Dunlop Sport Maxx GT, както и по-твърдо окачване на KW.
Немските тунинг специалисти са разработили своя програма за автомобила, която е на стойност 9 900 евро. Нейното инсталиране гарантира, че седанът ще може да развива цели 305км/ч., на колкото е ограничена максималната скорост от съображения за сигурност.
За да изстискат допълнителни 123 коня от 6.2-литровия V8 двигател, инженерите на Wimmer RS са модифицирали всмукателната система, заменили са въздушния филтър със спортен на K&N и са препрограмирали ECU-то. Резултатът е мощност от 580к.с. и максимален въртящ момент 690Нм.
Тунинг специалистите са подменили и изпускателната система на Mercedes C63 AMG, като новата е от неръждаема стомана, със спортни катализатори и издава по-дрезгав звук. Автомобилът е получил също олекотени джанти, облечени с високоскоростни гуми Dunlop Sport Maxx GT, както и по-твърдо окачване на KW.