Още преди да бъде пусната в продажба, новата Mercedes C-Class комби получи серия модификации от немската фирма Carlsson, включващи увеличение мощността на двигателите и по-луксозен интериор. Екстериорът също е подобрен, като са му добавени нови джанти и аеродинамични елементи.
За дизеловите двигателите Carlsson предлага системата C-Tronic, която им добавя 20% повече мощност. Най-разпространеният 220CDI е получил още 34к.с., с които достига 204к.с. и максимален въртящ момент от 480Нм. Резултатът е, че ускорението от 0-100км/ч става с 1 сек. по-бързо от това на серийния модел.
На другия дизелов агрегат 320CDI са добавени още 42к.с. Получената мощ от 269к.с. и максимален въртящ момент от 612Нм. позволяват ускорението от 0-100км/ч. да става с 1секунда по-бързо от стандартния модел, също като при 220CDI.
Бензиновият 350 двигател вече е с мощност 295к.с и максимален въртящ момент 385Нм. Максималната скорост, която може да развие автомобилът е 295км/ч., а ускорението от 0-100км/ч. става за 6 секунди.
За дизеловите двигателите Carlsson предлага системата C-Tronic, която им добавя 20% повече мощност. Най-разпространеният 220CDI е получил още 34к.с., с които достига 204к.с. и максимален въртящ момент от 480Нм. Резултатът е, че ускорението от 0-100км/ч става с 1 сек. по-бързо от това на серийния модел.
На другия дизелов агрегат 320CDI са добавени още 42к.с. Получената мощ от 269к.с. и максимален въртящ момент от 612Нм. позволяват ускорението от 0-100км/ч. да става с 1секунда по-бързо от стандартния модел, също като при 220CDI.
Бензиновият 350 двигател вече е с мощност 295к.с и максимален въртящ момент 385Нм. Максималната скорост, която може да развие автомобилът е 295км/ч., а ускорението от 0-100км/ч. става за 6 секунди.
Много яко комби. С този тунинг е убийствено.