Искрено им завиждам на британците, защото за тяхната страна автопроизводителите най-често пускат специални версии на свои модели, които се предлагат единствено там.
Поредната такава компания е Mercedes, която е решила да разгорещи още повече версиите седан и комби на C 63 AMG, като от двата автомобила ще бъдат произведени само по 10 бройки, чиито цени ще са съответно 62 430 и 63 680 лири стерлинги.
C-Class DR 520, както е наречена модификацията, разполага с мощност от 520к.с., което е с цели 60к.с. повече от тази на стандартния C 63 AMG, а максималният въртящ момент на двигателя е нараснал от 600 на 650Нм.
В резултат на извършените подобрения, седанът C-Class DR 520 ускорява от 0-100км/ч. за 4.1сек., докато на комбито са му необходими 4.2сек. Максималната скорост и при двата автомобила е с електронно ограничение, но то е на 300км/ч., а за безпроблемното спиране се грижат нови спортни механизми.
Колите се предлагат единствено в бял или черен мат, комбинирани с алуминиеви джанти, радиаторна решетка и емблеми в цвят Titanium. При седана е монтиран и нов карбонов спойлер на задния капак. Интериорите пък са облечени в кожа и велур, обшити с червен конец, а седалките са заменени с още по-спортни.
Поредната такава компания е Mercedes, която е решила да разгорещи още повече версиите седан и комби на C 63 AMG, като от двата автомобила ще бъдат произведени само по 10 бройки, чиито цени ще са съответно 62 430 и 63 680 лири стерлинги.
C-Class DR 520, както е наречена модификацията, разполага с мощност от 520к.с., което е с цели 60к.с. повече от тази на стандартния C 63 AMG, а максималният въртящ момент на двигателя е нараснал от 600 на 650Нм.
В резултат на извършените подобрения, седанът C-Class DR 520 ускорява от 0-100км/ч. за 4.1сек., докато на комбито са му необходими 4.2сек. Максималната скорост и при двата автомобила е с електронно ограничение, но то е на 300км/ч., а за безпроблемното спиране се грижат нови спортни механизми.
Колите се предлагат единствено в бял или черен мат, комбинирани с алуминиеви джанти, радиаторна решетка и емблеми в цвят Titanium. При седана е монтиран и нов карбонов спойлер на задния капак. Интериорите пък са облечени в кожа и велур, обшити с червен конец, а седалките са заменени с още по-спортни.