Автор: admin
Публикувано на: 19.03.2010 13:20:54

Рейтинг:

McLaren
В щабквартирата на McLaren, намираща се в британския град Уокинг, се състоя официалната презентация на новия суперавтомобил МР4-12С, след което неговите възможности бяха тествани от световните шампиони във Формула1 Дженсън Бътън и Люис Хамилтън.

Успоредно с представянето бяха разпространени повече подробности за автомобила, като най-очаквани естествено бяха динамичните му показатели. Както се знае отдавна, McLaren МР4-12С разчита на 3.8-литров V8 двигател, чиято мощност е 600к.с. при 7 000об/мин., а максималният му въртящ момент достига 599Нм. при 3 000об/мин., но интересното е, че 80% от него е наличен още при 2 000об/мин.

Вече е известно, че МР4-12С развива над 300км/ч., ускорява от 0-100км/ч за по-малко от 3сек. и от 0-200км/ч. за 10сек., което е забележително, като се има предвид, че на Porsche 911 Turbo S, Ferrari 458 Italia и Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera са им необходими съответно 10,8, 10,4 и 10,2сек. за ускорение от 0-200км/ч. Машината може да се похвали и с изключително ниски за този клас автомобили нива на отделни CO2 емисии (под 300гр/км.).

Автомобилът разполага със седемстепенна скоростна кутия с двоен съединител, предаваща задвижването към задните колела, която има три режима на шофиране (Normal, Sport и Track). Бъдещите собственици също така ще имат възможност да настройват чувствителността на волана и газта, твърдостта на окачването, времето за смяна на предавките, системата за контрол на стабилността и звука от двигателя.

Габаритите на McLaren MP4-12C са 4 507мм. дължина, 1 908мм. широчина и 1 199мм. височина, междуосието е 2 670 мм., а теглото приблизително 1 300кг. Това ще рече, че той е по-къс, по-тесен и по-нисък от неговите конкуренти, а от компанията споделят, че тяхната цел е била постигане на оптимална аеродинамика, която да го доближи максимално до болидите от Формула1.

McLaren MP4-12C е първият сериен автомобил в света, разработен по така наречената технология Carbon MonoCell, използвана при създаването на болидите от Формула1. Благодарение на нея, колата е с изключително лека конструкция, като същевременно предоставя много високо ниво на сигурност.

McLaren MP4-12C е оборудван с иновативна технология на окачването, която компенсира наклона на автомобила при завои чрез регулиране на някои от амортисьорите. Британците твърдят, че благодарение на нея автомобилът може да се похвали с возията на луксозен седан.

Продажбите на MP4-12C ще стартират в началото на 2011-та, като годишно от модела ще се произвеждат около 1 000 екземпляра, чиято цена ще е в диапазона 125 000 - 175 000 британски лири.

Тагове: McLaren, McLaren MP4-12C
Читателски коментари

Анонимен 2010-11-25 18:18:57 0 отговори

Анонимен

каквото и да си говорим ние обикновенните пишешти ште си останем само с гледането на тези красиви картинки.....никога няма да докоснем такава кола.....

Анонимен 2010-07-04 11:58:27 0 отговори

Анонимен

еее анонимен айде сега кое за управление Лорус са по-напред с материала от Ферари, но си прав въпроса е как се справяш с наличната мощност а не каква е тя

Анонимен 2010-03-19 22:38:18 0 отговори

Анонимен

Като начало добре и бугати ускорява добре но нека ги сравним в друго . Автомобили не се карат само направо в света има и завой и то много важно е да имаш 100 конски сили и да имаш пълен контрол над тях в всеки момент не случаино ФЕРАРИ не се перчи с мощност а с пълен контрол на пътя там са ненадминати и това е истината. Кои друга марка може да се похвали с това . Просто НИКОЙ .Началото е дадено учебниците написани от ФЕРАРИ са отворени нека всички четат и се учат .

Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори



Последни галерии
Ключови думи
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg