На изложението в Токио се разкри още информация за концепцията Mazda Taiki Concept. Автомобилът продължава стилът "Nagare" в превод "водопад". Главният дизайнер и неговият екип, са създали концепция, която реално изразява преминаването на потока на въздуха със нейните линии.
Благодарение на своите форми, Mazda Taiki Concept се оказва много аеродинамична с коефициент на теглене едва 0.25.За това спомага и долната част на колата,която е напълно плоска, а в задната си част се издига на горе, с което максимално прикрепя колата за пътя. Специалните калници на задните колела помагат въздуха от предната броня да преминава през тунела между тех и купето на автомобила.
За да подобри изживяването при шофиране, Mazda са премахнали стандартният оборотометър, като са сложили LED светлини от двете страни на водача, които като се включат са в ярък червен цвят и показват оборотите на автомобила. Между тях на волана има информационно табло за да информира водача за всичко ставащо с автомобила. от воланът може да се извършват всички операции на автомобила, за да не се налага на шофьора да изпуска волана от ръце.
Благодарение на своите форми, Mazda Taiki Concept се оказва много аеродинамична с коефициент на теглене едва 0.25.За това спомага и долната част на колата,която е напълно плоска, а в задната си част се издига на горе, с което максимално прикрепя колата за пътя. Специалните калници на задните колела помагат въздуха от предната броня да преминава през тунела между тех и купето на автомобила.
За да подобри изживяването при шофиране, Mazda са премахнали стандартният оборотометър, като са сложили LED светлини от двете страни на водача, които като се включат са в ярък червен цвят и показват оборотите на автомобила. Между тях на волана има информационно табло за да информира водача за всичко ставащо с автомобила. от воланът може да се извършват всички операции на автомобила, за да не се налага на шофьора да изпуска волана от ръце.
Извънземен автоомбил. Може би след 20 години ще караме такива и ще летим с тях.