Вероятно няма собственик на италиански автомобил, който да не е чувал за компанията Magneti Marelli, тъй като неговото превозно средство се управлява от електроника именно с тази марка.
От Magneti Marelli обаче са решили да не се ограничават само в конкретната сфера на автомобилостроенето, а да се насочат и към разработване на тунинг програми, като за целта са създали подразделението Elaborazioni 1919.
Италианците дори вече са готови с първия си спортен комплект, който е предназначен за Alfa Romeo MiTo. Той включва по-широк бодикит, 18-инчови джанти, спортно окачване, свалило автомобила с 30мм. към пътя, нова изпускателна система и спирачни механизми Brembo.
Какво би бил тунинг от Magneti Marelli ако не се пипне и електрониката на автомобила. Специалистите са увеличили мощността на 1.4-литровия бензинов турбодвигател с 31к.с., от стандартните 155 на 184к.с. За момента обаче не са разкрити динамичните показатели на тунингованата Alfa Romeo MiTo.
От Magneti Marelli обаче са решили да не се ограничават само в конкретната сфера на автомобилостроенето, а да се насочат и към разработване на тунинг програми, като за целта са създали подразделението Elaborazioni 1919.
Италианците дори вече са готови с първия си спортен комплект, който е предназначен за Alfa Romeo MiTo. Той включва по-широк бодикит, 18-инчови джанти, спортно окачване, свалило автомобила с 30мм. към пътя, нова изпускателна система и спирачни механизми Brembo.
Какво би бил тунинг от Magneti Marelli ако не се пипне и електрониката на автомобила. Специалистите са увеличили мощността на 1.4-литровия бензинов турбодвигател с 31к.с., от стандартните 155 на 184к.с. За момента обаче не са разкрити динамичните показатели на тунингованата Alfa Romeo MiTo.