От централата на BMW потвърдиха официално, че разработваната от тях M-версия на 1-Series ще бъде оборудвана с шестцилиндровия, 3.0-литров битурбо двигател, използван от 535 GT, но неговата мощност ще бъде увеличена до 350к.с.
Стана ясно също, че автомобилът ще бъде пуснат за продажба в средата на 2011 година, като ще се предлага единствено във версия купе с три врати, а цената му ще бъде около 45 000 евро.
Максималният въртящ момент на двигателя ще достига 420Нм., като баварците очакват M-версията да ускорява от 0-100км/ч. за около 5.5сек. Теглото на автомобила пък ще трябва да бъде смъкнато под 1 500кг, което допълнително ще подобри неговата динамика.
Малкото баварско купе ще бъде оборудвано с шестстепенна секвенционална скоростна кутия с двоен съединител, M-Power диференциал с електронно управление и Старт/Стоп система за регенериране на енергия от спирачките.
Външният вид на автомобила ще е в типичния за всички M-модели стил, като ще получи характерните за тях брони, джанти и четири накрайника на изпускателната система.
Остава неизвестно името на модификацията. От логическа гледна точка, то би трябвало да е M1, но се съмняваме да го получи точно него, като се има предвид, че би се дублирало с това на легендарния спортен модел M1, който дори има вероятност скоро да бъде възроден.
Стана ясно също, че автомобилът ще бъде пуснат за продажба в средата на 2011 година, като ще се предлага единствено във версия купе с три врати, а цената му ще бъде около 45 000 евро.
Максималният въртящ момент на двигателя ще достига 420Нм., като баварците очакват M-версията да ускорява от 0-100км/ч. за около 5.5сек. Теглото на автомобила пък ще трябва да бъде смъкнато под 1 500кг, което допълнително ще подобри неговата динамика.
Малкото баварско купе ще бъде оборудвано с шестстепенна секвенционална скоростна кутия с двоен съединител, M-Power диференциал с електронно управление и Старт/Стоп система за регенериране на енергия от спирачките.
Външният вид на автомобила ще е в типичния за всички M-модели стил, като ще получи характерните за тях брони, джанти и четири накрайника на изпускателната система.
Остава неизвестно името на модификацията. От логическа гледна точка, то би трябвало да е M1, но се съмняваме да го получи точно него, като се има предвид, че би се дублирало с това на легендарния спортен модел M1, който дори има вероятност скоро да бъде възроден.