Точно преди година тунинг компанията Lumma Design представи стайлинг пакет за BMW X6, включващ агресивен бодикит, 23-инчови джанти, замяна на някои метални елементи с карбонови и спортни седалки и волан, облечени с кожа и велур.
Малко по-късно обаче от BMW пуснаха горещия X6 M и много конкурентни фирми вече представиха негови доработки, поради което от Lumma Design не можеха да гледат безучастно и създадоха своя версия на автомобила.
CLR X 650 M, както е наречена машината, ще направи дебют в Женева, като тя е със стандартния бодикит на Lumma за BMW X6, но инженерите на тунинг компанията са поработили доста над 4.4-литровия V8 двигател.
Агрегатът е получил допълнителни 95к.с., с които мощността му е нараснала до 650к.с., а максималният въртящ момент вече достига 830Нм., при стандартни 680Нм. В резултат, автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 4.5сек. и е в състояние да развие 312км/ч.
Малко по-късно обаче от BMW пуснаха горещия X6 M и много конкурентни фирми вече представиха негови доработки, поради което от Lumma Design не можеха да гледат безучастно и създадоха своя версия на автомобила.
CLR X 650 M, както е наречена машината, ще направи дебют в Женева, като тя е със стандартния бодикит на Lumma за BMW X6, но инженерите на тунинг компанията са поработили доста над 4.4-литровия V8 двигател.
Агрегатът е получил допълнителни 95к.с., с които мощността му е нараснала до 650к.с., а максималният въртящ момент вече достига 830Нм., при стандартни 680Нм. В резултат, автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 4.5сек. и е в състояние да развие 312км/ч.