Вероятно всички са захласнати по петте концепции, които Lotus представи в Париж и ще пуска поетапно на пазара до 2015г., но британската компания продължава да работи и по проекта си за малък градски автомобил.
City Car за момента е само концептуална разработка, а серийният модел ще бъде въведен през 2014г., но от Lotus са решили да ни запознаят с някои факти около миниавтомобила.
Въпреки че първоначалният проект беше за изцяло електрическо задвижване, в последствие инженерите на компанията са решили да го направят хибридно, обединяващо в себе си агрегат с вътрешно горене, електромотор и комплект литиево-йонни батерии.
Стандартно мощността на Lotus City Car е 73к.с., но във всеки един момент, когато е необходимо, тя може да нарасне на 220к.с., докато максималният въртящ момент достига 240Нм. Автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 9.0сек. и развива максимална скорост от 170км/ч., което звучи доста обещаващо.
Електроенергията, съхранявана в батериите, осигурява автономия от само 60км., но когато те се изтощят, на помощ се включва 1.2-литров двигател с вътрешно горене, чиято функция е само да ги презарежда. По този начин автономията нараства на 500км. Любопитното е, че този двигател може да работи както на бензин, така и на етанол или метанол.
City Car за момента е само концептуална разработка, а серийният модел ще бъде въведен през 2014г., но от Lotus са решили да ни запознаят с някои факти около миниавтомобила.
Въпреки че първоначалният проект беше за изцяло електрическо задвижване, в последствие инженерите на компанията са решили да го направят хибридно, обединяващо в себе си агрегат с вътрешно горене, електромотор и комплект литиево-йонни батерии.
Стандартно мощността на Lotus City Car е 73к.с., но във всеки един момент, когато е необходимо, тя може да нарасне на 220к.с., докато максималният въртящ момент достига 240Нм. Автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 9.0сек. и развива максимална скорост от 170км/ч., което звучи доста обещаващо.
Електроенергията, съхранявана в батериите, осигурява автономия от само 60км., но когато те се изтощят, на помощ се включва 1.2-литров двигател с вътрешно горене, чиято функция е само да ги презарежда. По този начин автономията нараства на 500км. Любопитното е, че този двигател може да работи както на бензин, така и на етанол или метанол.