Вероятно всички, като мен, сте очаквали Lorinser да представи на тунинг изложението в Есен някоя впечатляваща и мощна доработка на модел на Mercedes, но немските тунери решиха да ни изненадат с един нетипичен за тях проект.
Тъй като в последно време електромобилите добиват все по-голяма популярност, от Lorinser са решили освен с тунинг да се занимават и с разработката на така наречения пакет Easybrid, който превръща един обикновен автомобил в Plug-in хибрид.
Системата Easybrid се състои от електромотор с мощност 40к.с., литиево-йонна батерия, която се монтира под автомобила или на мястото на резервната гума, и система за регенериране на енергия от спирачките.
В Есен от Lorinser представиха системата си внедрена в Smart ForTwo, като тя може да се комбинира както с бензинов, така и с дизелов двигател. Автомобилът е в състояние да се движи само на електричество, само на твърдо гориво или и на двете. В първия случай автономията е максимум 30км., но при последния тя нараства на повече от 500км.
Въпреки че от компанията са използвали Smart ForTwo, за да демонстрират новия си продукт, те твърдят, че той може да бъде монтиран също на Volkswagen Polo, Renault Twingo и Fiat 500. Единствената предпоставка е задните спирачки да са барабанни.
Иновациите на Lorinser обаче не свършват дотук, тъй като компанията обмисля възможността да създаде мобилни батерии, които да са нейна собственост и да бъдат отдавани под наем. По този начин цената на цялата система Easybrid би се смъкнала на около 5 000 евро, а в случай, че и правителствата добавят стимули, то тя би станала много достъпна.
От Lorinser ще продължат да тестват системата до средата на следващата година, а няколко месеца по-късно са твърдо решени да я вкарат в серийно производство.
Тъй като в последно време електромобилите добиват все по-голяма популярност, от Lorinser са решили освен с тунинг да се занимават и с разработката на така наречения пакет Easybrid, който превръща един обикновен автомобил в Plug-in хибрид.
Системата Easybrid се състои от електромотор с мощност 40к.с., литиево-йонна батерия, която се монтира под автомобила или на мястото на резервната гума, и система за регенериране на енергия от спирачките.
В Есен от Lorinser представиха системата си внедрена в Smart ForTwo, като тя може да се комбинира както с бензинов, така и с дизелов двигател. Автомобилът е в състояние да се движи само на електричество, само на твърдо гориво или и на двете. В първия случай автономията е максимум 30км., но при последния тя нараства на повече от 500км.
Въпреки че от компанията са използвали Smart ForTwo, за да демонстрират новия си продукт, те твърдят, че той може да бъде монтиран също на Volkswagen Polo, Renault Twingo и Fiat 500. Единствената предпоставка е задните спирачки да са барабанни.
Иновациите на Lorinser обаче не свършват дотук, тъй като компанията обмисля възможността да създаде мобилни батерии, които да са нейна собственост и да бъдат отдавани под наем. По този начин цената на цялата система Easybrid би се смъкнала на около 5 000 евро, а в случай, че и правителствата добавят стимули, то тя би станала много достъпна.
От Lorinser ще продължат да тестват системата до средата на следващата година, а няколко месеца по-късно са твърдо решени да я вкарат в серийно производство.