Както знаем, Lorinser са щатни тунери на всички модели на Mercedes и макар да закъсняха малко с програмата си за Mercedes E-Class Coupe, тя вече е завършена и съвсем скоро ще започне да се предлага на клиенти.
За момента от Lorinser разкриват информация само за оптичната част от своята програма, но тъй като в прессъобщението се споменава за наличие на разграфен до 330км/ч. километраж, то със сигурност немците ще предложат и двигателен тунинг.
Аеродинамичният пакет на Lorinser за E-Class Coupe включва нови брони, радиаторна решетка, странични прагове, капаци на огледалата за обратно виждане, спойлер на задния капак и дифузер, сливащ се със задната броня. Освен това, в края на покрива се е появил и допълнителен спойлер.
E-Class Coupe е получил също регулируемо окачване, смъкващо автомобила с до 30мм., а емблемите на Mercedes са заменени с такива на Lorinser. Немските тунери предлагат два вида 20-инчови джанти за модела, а за интериора са предвидени алуминиеви педали, стилни постелки и осветени прагове на вратите.
За момента от Lorinser разкриват информация само за оптичната част от своята програма, но тъй като в прессъобщението се споменава за наличие на разграфен до 330км/ч. километраж, то със сигурност немците ще предложат и двигателен тунинг.
Аеродинамичният пакет на Lorinser за E-Class Coupe включва нови брони, радиаторна решетка, странични прагове, капаци на огледалата за обратно виждане, спойлер на задния капак и дифузер, сливащ се със задната броня. Освен това, в края на покрива се е появил и допълнителен спойлер.
E-Class Coupe е получил също регулируемо окачване, смъкващо автомобила с до 30мм., а емблемите на Mercedes са заменени с такива на Lorinser. Немските тунери предлагат два вида 20-инчови джанти за модела, а за интериора са предвидени алуминиеви педали, стилни постелки и осветени прагове на вратите.
С това оформление на радиаторната решетка не ми харесва, иначе останалата част е добра.