Lexus планира да разшири гамата от модификации на модела RX, като въведе версия на 450h със задвижване само към предните колела. Целта на компанията е да разгърне пълния потенциал на хибридната си система, по отношение икономия на гориво и отделяни вредни емисии.
Очаква се средният разход на гориво на новата модификация да е около 6.0л/100км., а отделните CO2 емисии - 140гр/км. За сравнение, тези показатели при RX 450h със задвижване към четирите колела са съответно 6.3л/100км. и 148гр/км.
Хибридната задвижваща система не се променя по никакъв начин. Припомняме ви, че тя се състои от 3.5-литров V6 двигател, с мощност 249к.с., два електромотора (един за предната и един за задната ос), които доставят съответно 167 и 68к.с. мощ, вариатор и никел-металхидридни батерии.
Версията на Lexus RX 450h с предно предаване ускорява от 0-100км/ч. за 8.2сек., което е с три десети от секундата по-бавно от тази с 4x4. Максималната скорост пък е с 20км/ч. по-ниска, или 180км/ч. Нейните показатели може и да са недостатък, но за сметка на това тази модификация ще е по-евтина.
Очаква се средният разход на гориво на новата модификация да е около 6.0л/100км., а отделните CO2 емисии - 140гр/км. За сравнение, тези показатели при RX 450h със задвижване към четирите колела са съответно 6.3л/100км. и 148гр/км.
Хибридната задвижваща система не се променя по никакъв начин. Припомняме ви, че тя се състои от 3.5-литров V6 двигател, с мощност 249к.с., два електромотора (един за предната и един за задната ос), които доставят съответно 167 и 68к.с. мощ, вариатор и никел-металхидридни батерии.
Версията на Lexus RX 450h с предно предаване ускорява от 0-100км/ч. за 8.2сек., което е с три десети от секундата по-бавно от тази с 4x4. Максималната скорост пък е с 20км/ч. по-ниска, или 180км/ч. Нейните показатели може и да са недостатък, но за сметка на това тази модификация ще е по-евтина.