На изложението Tokyo Auto Salon 2010 Lexus представи олекотена версия на горещия си седан IS F, наречена Circuit Club Sport Concept, чийто снимки може да видите благодарение на колегите от Carscoop.
Автомобилът е получил ярко оранжев цвят на купето, комбиниран с много карбонови елементи, като устни на броните, преден капак, покрив и заден спойлер. Джантите са от магнезиева сплав, спорното окачване е ново, спирачките – карбоно-керамични, а изпускателната система е с титаниеви накрайници.
В интериора също има множество карбонови компоненти, от какъвто материал са изработени вътрешните облицовки на вратите, цялата централна конзола и някои декоративни вложки. Седалките пък са състезателни, в два цвята.
Двигателят на Lexus IS F Circuit Club Sport Concept е стандартният 5.0-литров V8, с който е оборудван и серийният модел, чиято мощност е 423к.с., позволяваща на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за 4.8сек.
Снимки: carscoop.blogspot.com
Автомобилът е получил ярко оранжев цвят на купето, комбиниран с много карбонови елементи, като устни на броните, преден капак, покрив и заден спойлер. Джантите са от магнезиева сплав, спорното окачване е ново, спирачките – карбоно-керамични, а изпускателната система е с титаниеви накрайници.
В интериора също има множество карбонови компоненти, от какъвто материал са изработени вътрешните облицовки на вратите, цялата централна конзола и някои декоративни вложки. Седалките пък са състезателни, в два цвята.
Двигателят на Lexus IS F Circuit Club Sport Concept е стандартният 5.0-литров V8, с който е оборудван и серийният модел, чиято мощност е 423к.с., позволяваща на автомобила да ускорява от 0-100км/ч. за 4.8сек.
Снимки: carscoop.blogspot.com
лексус ме кефят максимално, жалкото е, че са им много скъпо колите.