За първи път в своята история, Land Rover ще въведе модел с предно предаване. Това ще е серийната версия на компактния кросоувър LRX, която ще се появи на пазара през есента на тази година.
Първоначално от Land Rover се двоумяха дали да дадат зелена светлина на проекта, но след като марката стана собственост на Tata Motors, индийците бързо го одобриха, като се обещаха моделът да е с доста конкурентна цена и да предлага отлична горивна ефективност.
Друго, което изигра положителна роля за изминаването на пътя от концепцията LRX до сериен модел е отпуснатата безвъзмездна помощ в размер на 27 млн. паунда от британското правителство, което в замяна си гарантира, че производството ще се осъществява във фирмения завод в Хейлууд (Великобритания).
Първоначално обаче, новият кросоувър на Land Rover, чието име все още не е известно, ще се предлага само със задвижване към четирите колела. Моделът ще използва платформата на Freelander, а двигателят му ще е 2.2-литров турбодизелов, с мощност 185к.с., като по-късно ще бъде въведена и бензинова модификация.
Първоначално от Land Rover се двоумяха дали да дадат зелена светлина на проекта, но след като марката стана собственост на Tata Motors, индийците бързо го одобриха, като се обещаха моделът да е с доста конкурентна цена и да предлага отлична горивна ефективност.
Друго, което изигра положителна роля за изминаването на пътя от концепцията LRX до сериен модел е отпуснатата безвъзмездна помощ в размер на 27 млн. паунда от британското правителство, което в замяна си гарантира, че производството ще се осъществява във фирмения завод в Хейлууд (Великобритания).
Първоначално обаче, новият кросоувър на Land Rover, чието име все още не е известно, ще се предлага само със задвижване към четирите колела. Моделът ще използва платформата на Freelander, а двигателят му ще е 2.2-литров турбодизелов, с мощност 185к.с., като по-късно ще бъде въведена и бензинова модификация.