Дизайнерското ателие Aznom стана популярно със специалните си версии на Mini Cooper и Fiat 500, от които бяха изработени ограничено количество бройки, закупени предимно от аристократи.
Сега обаче, италианците са решили да демонстрират способностите си върху по-голям и различен тип автомобил, а именно Land Rover Defender. Един от най-проходимите джипове за всички времена е получил минимални промени по външността и интериора си, както и подобрения по своя двигател.
Специалистите от Aznom са заменили предната броня с карбонова, а цветът на каросерията е в комбинация от бяло и матово черно, като във втория цвят са и джантите, които са облечени с гуми Kumho Road Venture.
Външният вид на автомобила доста ми допада, но лично според мен в интериора е настъпил голям кич, най-вече заради решението на дизайнерите черната алкантара да бъде комбинирана с оранжева кожа. Като изключим това обаче, наличието на спортни седалки Sparco, карбонов волан и декорации от същия материал са добро решение.
По отношение на 2.4-литровия турбодизелов двигател, Aznom са успели да изстискат от него допълнителни 30к.с., с което общата му мощност е нараснала на 154к.с. Максималният въртящ момент също е увеличен, от 300 на 375Нм., налични още при 1 950об/мин.
Сега обаче, италианците са решили да демонстрират способностите си върху по-голям и различен тип автомобил, а именно Land Rover Defender. Един от най-проходимите джипове за всички времена е получил минимални промени по външността и интериора си, както и подобрения по своя двигател.
Специалистите от Aznom са заменили предната броня с карбонова, а цветът на каросерията е в комбинация от бяло и матово черно, като във втория цвят са и джантите, които са облечени с гуми Kumho Road Venture.
Външният вид на автомобила доста ми допада, но лично според мен в интериора е настъпил голям кич, най-вече заради решението на дизайнерите черната алкантара да бъде комбинирана с оранжева кожа. Като изключим това обаче, наличието на спортни седалки Sparco, карбонов волан и декорации от същия материал са добро решение.
По отношение на 2.4-литровия турбодизелов двигател, Aznom са успели да изстискат от него допълнителни 30к.с., с което общата му мощност е нараснала на 154к.с. Максималният въртящ момент също е увеличен, от 300 на 375Нм., налични още при 1 950об/мин.