В продължение на почти 30 години, откакто е на пазара, Land Rover Defender привлича клиенти не с дизайн и комфорт, а с невероятните си офроуд качества, но от британската компания се стараят постоянно да извършват подобрения по него.
Модел 2011 е получил почти незначителни промени по външния си вид, но все пак такива има. В интериора на джипа не е пипано нищо, като са налице само някои механични подобрения.
Двигателят на Land Rover Defender 2011 е познатият ни 2.4-литров с мощност 120к.с., но старата трансмисия е заменена с нова шестстепенна, наречена GFT MT-82. Освен това, в стандартното оборудва вече ще влизат блокаж на централния диференциал и барове против преобръщане отпред и отзад.
Иначе самият дизелов агрегат остава сериозен замърсител на въздуха, тъй като отговаря само на екостандарта Euro 4. При късата база 90 средният разход на гориво е 10л/100км., а при дългата 110 – 11л/100км. Моделът не се слави и с добри динамични качества. Той ускорява от 0-100км/ч. за 15.8сек., а максималната скорост, която може да развие е 132км/ч., но все пак не това е неговият замисъл.
Според официалните данни, Land Rover Defender е способен да се катери по наклон от 45 градуса, като при спускане той може да е дори 49 градуса, а максималният страничен наклон е 35 градуса. Тези стойности имат леки изменения при различните варианти на каросерията, но при всички случаи товароносимостта е 3 500кг.
Според плановете на Land Rover, новото поколение на Defender трябва да се появи на пазара през 2013г., като те обещават да поработят сериозно по визията на джипа, както и по техническите му качества, въпреки че едва ли някой ще си купи този всъдеход, за да се състезава по улиците.
Автор: admin
Публикувано на: 07.12.2010 11:31:21
Галерия Land Rover Defender 2011
Читателски коментари
Твоят коментар