Вероятно всеки човек тайно се надява някога да притежава или поне да има възможността да кара Lamborghini Murcielago, тъй като това е един от най-внушителните автомобили на нашето съвремие.
Винаги обаче се намира някой, който да „очерни” хубавите неща, като в случая това е британската Транспортна асоциация за опазване на околната среда ETA, която обяви Murcielago за „най-мръсният” автомобил в света.
Асоциацията е провела проучване сред 5 000 коли във Великобритания, като са взети предвид разходът на гориво, отделните вредни емисии и шум. В крайна сметка се е оказало, че Lamborghini Murcielago е най-зле от тях, което е съвсем нормално, като се имат предвид неговите качества.
За “най-зелен” модел пък е определена Toyota iQ, което също изобщо не ме учудва. По-скоро ми е интересно как някой е тръгнал да сравнява компактна градска кола със суперавтомобил, но явно има определени финанси, които трябва да се изразходват – в случая за безсмислени проучвания, които са с предизвестен край.
От ЕТА са подредили “най-зелените” автомобили и по категории, но там картинката е още по-смешна. Да сложиш при „Най-зелен малък семеен автомобил” Honda Insight, която се оказала най-екологична и забележете „семейният” Volkswagen Golf R32 е меко казано несериозно, но нататък става още по-трагично.
Според „специалистите” от ЕТА, в категория „Най-зелен спортен автомобил” най-екологичен е Opel Tigra, а “най-мръсен” - Lamborghini Murcielago. Представете си само - Opel Tigra се сравнява с Lamborghini Murcielago. Спирам дотук, защото вече достатъчно се смях, а имам и друга работа.
Винаги обаче се намира някой, който да „очерни” хубавите неща, като в случая това е британската Транспортна асоциация за опазване на околната среда ETA, която обяви Murcielago за „най-мръсният” автомобил в света.
Асоциацията е провела проучване сред 5 000 коли във Великобритания, като са взети предвид разходът на гориво, отделните вредни емисии и шум. В крайна сметка се е оказало, че Lamborghini Murcielago е най-зле от тях, което е съвсем нормално, като се имат предвид неговите качества.
За “най-зелен” модел пък е определена Toyota iQ, което също изобщо не ме учудва. По-скоро ми е интересно как някой е тръгнал да сравнява компактна градска кола със суперавтомобил, но явно има определени финанси, които трябва да се изразходват – в случая за безсмислени проучвания, които са с предизвестен край.
От ЕТА са подредили “най-зелените” автомобили и по категории, но там картинката е още по-смешна. Да сложиш при „Най-зелен малък семеен автомобил” Honda Insight, която се оказала най-екологична и забележете „семейният” Volkswagen Golf R32 е меко казано несериозно, но нататък става още по-трагично.
Според „специалистите” от ЕТА, в категория „Най-зелен спортен автомобил” най-екологичен е Opel Tigra, а “най-мръсен” - Lamborghini Murcielago. Представете си само - Opel Tigra се сравнява с Lamborghini Murcielago. Спирам дотук, защото вече достатъчно се смях, а имам и друга работа.
kaka moje da sa6testvuvat takiva maloumnici e teq sa za iztrepvane