Да си призная честно до момента не бях чувал за компанията ZR Auto, но със сигурност ще я запомня, като причината за това е един доста интересен нейн тунинг на Lamborghini Gallardo.
Суперавтомобилът е получил познатия ни бодикит на компанията IMSA, включващ предна броня, разширени арки на калниците, задна броня с вграден дифузер и голям спойлер.
Както екстериорът, така и интериорът на Lamborghini Gallardo е в комбинация от зелени и черни елементи. За максималната сигурност на водача и пътника се грижат 8-бутални спирачни механизми с огромни дискове, а окачването е станало регулируемо на твърдост и височина.
Колкото и да ви е харесало всичко до тук, то бледнее пред това, което момчетата от ZR Auto са постигнали с 5.0-литровия V8 двигател на автомобила, чиято стандартна мощност е 530к.с.
След монтирането на двойна турбокомпресорна система на Heffner, нов блок за управление на AEM, титаниеви биелети, бутала от кован алуминий и нови всмукателна и изпускателна системи, мощността при стандартни условия е нараснала на 800к.с.
Най-интересното за тунингованото Lamborghini Gallardo оставихме за накрая, а то е, че при използване на състезателно гориво, мощността на автомобила, измерена на диностенд при колелата, където се губи част от нея, е 1 176к.с.
Суперавтомобилът е получил познатия ни бодикит на компанията IMSA, включващ предна броня, разширени арки на калниците, задна броня с вграден дифузер и голям спойлер.
Както екстериорът, така и интериорът на Lamborghini Gallardo е в комбинация от зелени и черни елементи. За максималната сигурност на водача и пътника се грижат 8-бутални спирачни механизми с огромни дискове, а окачването е станало регулируемо на твърдост и височина.
Колкото и да ви е харесало всичко до тук, то бледнее пред това, което момчетата от ZR Auto са постигнали с 5.0-литровия V8 двигател на автомобила, чиято стандартна мощност е 530к.с.
След монтирането на двойна турбокомпресорна система на Heffner, нов блок за управление на AEM, титаниеви биелети, бутала от кован алуминий и нови всмукателна и изпускателна системи, мощността при стандартни условия е нараснала на 800к.с.
Най-интересното за тунингованото Lamborghini Gallardo оставихме за накрая, а то е, че при използване на състезателно гориво, мощността на автомобила, измерена на диностенд при колелата, където се губи част от нея, е 1 176к.с.