Следвайки стъпките на компанията майка Hyundai, която наскоро въведе на пазара първия си хибриден модел Elantra LPI Hybrid, и Kia стартира продажбите на Forte LPI Hybrid.
Съвсем в реда на нещата, хибридната технология на Forte LPI Hybrid е абсолютно идентична с тази на Elantra LPI Hybrid. Системата се състои от 150-киловатов електромотор, CVT скоростна кутия и 1.6-литров бензинов агрегат, работещ и на газ.
В сравнения със стандартния Forte, неговата хибридна модификация е получила подобрена аеродинамика, благодарение на което коефициентът на челно съпротивление е намалял от 0,29 на 0,26. Това е постигнато чрез нови брони, странични престилки, алуминиеви джанти, заден спойлер и плоско дъно.
Според представители на Kia, Forte LPI Hybrid може да измине 21.5км. с един литър бензин, което ще рече разход от 4.7л. на 100км. пробег, докато с 1 литър втечнен газ автомобилът изминава 17.2км.
За момента Forte LPI Hybrid няма да се продава на други пазари, освен на южнокорейския. От Kia заявиха, че работят върху plug-in хибриди с бензинови двигатели, които обаче ще стигнат до Европа чак през 2013г.
Съвсем в реда на нещата, хибридната технология на Forte LPI Hybrid е абсолютно идентична с тази на Elantra LPI Hybrid. Системата се състои от 150-киловатов електромотор, CVT скоростна кутия и 1.6-литров бензинов агрегат, работещ и на газ.
В сравнения със стандартния Forte, неговата хибридна модификация е получила подобрена аеродинамика, благодарение на което коефициентът на челно съпротивление е намалял от 0,29 на 0,26. Това е постигнато чрез нови брони, странични престилки, алуминиеви джанти, заден спойлер и плоско дъно.
Според представители на Kia, Forte LPI Hybrid може да измине 21.5км. с един литър бензин, което ще рече разход от 4.7л. на 100км. пробег, докато с 1 литър втечнен газ автомобилът изминава 17.2км.
За момента Forte LPI Hybrid няма да се продава на други пазари, освен на южнокорейския. От Kia заявиха, че работят върху plug-in хибриди с бензинови двигатели, които обаче ще стигнат до Европа чак през 2013г.