Докато повечето автомобилни компании в Света отчитат сериозен спад в продажбите си, то от BMW M-Division обявиха, че за първите 11 месеца на 2008г. са отбелязали повишение с над 50%.
От началото на годината до края на ноември, от заводите на баварците са излезли 22 340 автомобила от серията „М”, като за същия период на 2007-ма те са били едва 14 092.
Президентът на BMW M GmbH Лудвиг Вилиш заяви: „Фактът, че нашите дилъри са в състояние да реализират този ръст в продажбите, и то в такива драматични времена за световната икономика, е доказателство за чарът и обаянието на М-моделите на BMW”.
Основен принос за увеличението на продажбите има новият М3, който вече се предлага във версиите купе, седан и кабриолет. От тях са продадени почти два пъти повече автомобили в сравнение с предходната година.
От началото на годината до края на ноември, от заводите на баварците са излезли 22 340 автомобила от серията „М”, като за същия период на 2007-ма те са били едва 14 092.
Президентът на BMW M GmbH Лудвиг Вилиш заяви: „Фактът, че нашите дилъри са в състояние да реализират този ръст в продажбите, и то в такива драматични времена за световната икономика, е доказателство за чарът и обаянието на М-моделите на BMW”.
Основен принос за увеличението на продажбите има новият М3, който вече се предлага във версиите купе, седан и кабриолет. От тях са продадени почти два пъти повече автомобили в сравнение с предходната година.