Всички знаем как се произвеждат автомобили в съвременните заводи, където намесата на човешка ръка е сведена до минимум, но замисляли ли сте се как е протичал производствения процес преди да се появят роботите?
Вижте как се правят „финните” настройки и тестове в завод на Трабант! Тук спокойно можем да използваме израза: „издялан с чук и длето” и някой ритник.
Автор: admin
Публикувано на: 17.02.2008 18:37:40
Анонимен 2010-12-27 22:56:31 0 0 отговори
Анонимен 2010-06-19 17:53:55 0 0 отговори
Имам BMW и Trabant,не намирам голяма разлика хахаах:)
Анонимен 2010-06-10 15:25:00 0 0 отговори
хаха най-добрата кола за времето си вика :D затва западна Германия направи Мерцедес БМВ АУДИ фолксваген и Порше, пък източна Трабант и Вартбург не е германска тая кола а съветка, ако искаш да знаеш кретен...
Анонимен 2010-05-18 18:28:30 0 0 отговори
tova sa gluposti ako taka se nastroivashe kola posle ot teq trup4eta ostavat sledi po boqta tova e naglaseno
Анонимен 2010-03-27 19:39:05 0 0 отговори
Най-добрата кола за времето си! И може би най-разпространената за времето си, че и днес може да я видиш нерядко.
Анонимен 2009-11-13 14:34:14 0 0 отговори
С този автомобил съм ходил два пъти до средата на пустинята Сахара , като два пъти с ферибот съм минавал от България през Марсилия до Алжир! Никъде не ме е оставило на пътя магарето!
Анонимен 2009-11-12 22:08:58 0 0 отговори
Имам едно такова комби,значи с ремаркето дърпа 1 кубик дърва от гората ето така е правен!!!!!!!
Анонимен 2009-10-12 01:20:28 0 0 отговори
ayde de predi 20 godini bqhme v kamennata era sigurno- tova sa gluposti i podigravka s givota ni togava
rock 2009-08-19 02:14:30 0 0 отговори
tova sa te prehvalenite nemski avtomobili.
mango 2008-10-12 14:29:29 0 0 отговори
Скъсах се да се хиля. Ама как го настройват само този Trabant
Starata tehnika e mnogo po razli4na ot novata novata e s ma6ini i e po dobra ,no vse pak ne shvashtam razlikata mejdu Trabant i bmv.