Още преди месец от Autoweek съобщиха, че Subaru подготвя кросоувър версия на популярния си модел Impreza и ето, че японската компания представи автомобила на женевския салон.
Нареченият Impreza XV е базиран на стандартния модел, но има своите отличителни черти, сред които релси на покрива, нови радиаторна решетка, предна броня и заден спойлер, както и допълнителни предпазни елементи от всички страни на колата, включително и на арките на калниците.
Subaru Impreza XV е само с 1мм. по-дълго и с 3мм. по-широко от версията хечбек, а окачването е усилено. Седалките на автомобила са в комбинация от черна и кафява тапицерия, но като опция се предлага и изцяло черен кожен салон, а в стандартното оборудване са включени кожен волан, аудио система с 10 високоговорителя и др. екстри.
Кросоувърът ще се предлага в Европа с два двулитрови боксерови двигателя. Те са бензинов и дизелов, като и двата доставят мощност от 150к.с., но максималните им въртящи моменти достигат съответно 196 и 350Нм.
Първият агрегат може да се комбинира с четиристепенна автоматична трансмисия или с петстепенна механична, а вторият - само с шестстепенна механична скоростна кутия, но при всички случаи мощността се предава към четирите колела, посредством системата SAWD.
Нареченият Impreza XV е базиран на стандартния модел, но има своите отличителни черти, сред които релси на покрива, нови радиаторна решетка, предна броня и заден спойлер, както и допълнителни предпазни елементи от всички страни на колата, включително и на арките на калниците.
Subaru Impreza XV е само с 1мм. по-дълго и с 3мм. по-широко от версията хечбек, а окачването е усилено. Седалките на автомобила са в комбинация от черна и кафява тапицерия, но като опция се предлага и изцяло черен кожен салон, а в стандартното оборудване са включени кожен волан, аудио система с 10 високоговорителя и др. екстри.
Кросоувърът ще се предлага в Европа с два двулитрови боксерови двигателя. Те са бензинов и дизелов, като и двата доставят мощност от 150к.с., но максималните им въртящи моменти достигат съответно 196 и 350Нм.
Първият агрегат може да се комбинира с четиристепенна автоматична трансмисия или с петстепенна механична, а вторият - само с шестстепенна механична скоростна кутия, но при всички случаи мощността се предава към четирите колела, посредством системата SAWD.