Renault показа в Женева и втория представител на новото си семейство Gordini, който е от модела Clio и заедно с Twingo Gordini RS гордо стои на щанда на френската компания.
Автомобилът е наречен Clio Gordini 200 и е оборудван с 2.0-литров, 16-клапанов двигател, генериращ мощност от 200к.с. и максимален въртящ момент 215Нм. От Renault не разкриват динамичните показатели на малкия звяр, но се спекулира, че той ускорява от 0-100км/ч. за по-малко от 7сек.
Външният вид на Clio Gordini 200 следва стилистиката на Twingo Gordini RS, което ще рече купе в син цвят, на чийто фон изпъкват две бели ивици и детайли в същия цвят. Интериорът на автомобила е с кожени седалки, волан и скоростен лост, а декоративните елементи са от черен пианолак и алуминий.
Продажбите на Renault Clio Gordini 200 ще стартират в Европа през лятото, но все още не е обявена неговата цена. Известно е обаче, че в стандартното оборудване ще са включени CD/аудио система с USB свързаност, Bluetooth, автоматични чистачки и светлини, круиз контрол, както и безключов достъп и запалване.
Автомобилът е наречен Clio Gordini 200 и е оборудван с 2.0-литров, 16-клапанов двигател, генериращ мощност от 200к.с. и максимален въртящ момент 215Нм. От Renault не разкриват динамичните показатели на малкия звяр, но се спекулира, че той ускорява от 0-100км/ч. за по-малко от 7сек.
Външният вид на Clio Gordini 200 следва стилистиката на Twingo Gordini RS, което ще рече купе в син цвят, на чийто фон изпъкват две бели ивици и детайли в същия цвят. Интериорът на автомобила е с кожени седалки, волан и скоростен лост, а декоративните елементи са от черен пианолак и алуминий.
Продажбите на Renault Clio Gordini 200 ще стартират в Европа през лятото, но все още не е обявена неговата цена. Известно е обаче, че в стандартното оборудване ще са включени CD/аудио система с USB свързаност, Bluetooth, автоматични чистачки и светлини, круиз контрол, както и безключов достъп и запалване.