От Mercedes за пореден пък доказват, че „вечният” им модел G-Class има още какво да покаже и въпреки че вече 31 години е на пазара, той не само продължава да е атрактивен, но може да бъде и природосъобразен.
На изложението в Женева немците показаха нова модификация на G-Class, получила наименованието G 350 BlueTEC, която е оборудвана с революционна технология, превръщаща я в по-екологична дори от G 350 CDI.
Mercedes G 350 BlueTEC разчита на дизелов 3.0-литров V6 двигател, доставящ мощност от 210к.с. и максимален въртящ момент 540Нм., наличен в диапазона 1 600 - 2 400об/мин.
Агрегатът обаче разполага с една технологична особеност. Това е така наречената AdBlue присадка, чиято функция е да се впръсква в отработените газове и да понижава NOx емисиите. За целта е монтиран отделен резервоар, който като се напълни догоре е достатъчен за изминаването на 12 000км.
В последствие инжектираното AdBlue помага да се освободи амоняк, който от своя страна преобразува до 80% от азотния окис в безвреден азот и чиста вода. Благодарение на това, G 350 BlueTEC отделя около 50% по-малко вредни емисии от G 350 CDI, запазвайки същата динамика.
На изложението в Женева немците показаха нова модификация на G-Class, получила наименованието G 350 BlueTEC, която е оборудвана с революционна технология, превръщаща я в по-екологична дори от G 350 CDI.
Mercedes G 350 BlueTEC разчита на дизелов 3.0-литров V6 двигател, доставящ мощност от 210к.с. и максимален въртящ момент 540Нм., наличен в диапазона 1 600 - 2 400об/мин.
Агрегатът обаче разполага с една технологична особеност. Това е така наречената AdBlue присадка, чиято функция е да се впръсква в отработените газове и да понижава NOx емисиите. За целта е монтиран отделен резервоар, който като се напълни догоре е достатъчен за изминаването на 12 000км.
В последствие инжектираното AdBlue помага да се освободи амоняк, който от своя страна преобразува до 80% от азотния окис в безвреден азот и чиста вода. Благодарение на това, G 350 BlueTEC отделя около 50% по-малко вредни емисии от G 350 CDI, запазвайки същата динамика.