Както вече знаем, Jeep актуализира всички свои модели, които се предлагат в Европа, за да засили интереса към тях. Компанията извърши леки промени по екстериорите им и подмени тотално интериорното оформление на някои.
Днес обаче стана ясно, че европейските версии на Cherokee, Wrangler и Grand Cherokee ще получат и нов турбодизелов двигател CRD. Той е 2.8-литров, като мощността му е нараснала с 13% до 200к.с., в сравнение с тази на неговия предшественик.
Максималният въртящ момент на новия двигател пък достига 410Нм. при 2 000 - 3 200об/мин., когато е комбиниран с шестстепенна механична трансмисия и 460Нм. при 1 600 - 2 600об/мин., ако скоростната кутия е петстепенна автоматична.
При модификацията на Wrangler, задвижвана от този агрегат и механична трансмисия, е налична и старт/стоп система в серийното оборудване. Благодарение на това, тя може да се похвали с намален с 13% разход на гориво и 14% по-ниски нива на отделяни CO2 емисии.
Новият 2.7-литров двигател е оборудван с филтър за твърди частици и отговаря на европейския еко стандарт Euro5. Той може да се похвали с нови всмукателни колектори, изработени от композитни материали, система за рециркулация на отработените газове, изменена геометрия на турбината и пиезоелектрически инжекцион.
При Jeep Compass и Patriot пък старият 2.0-литров двигател се заменя от 2.2-литров турбодизелов. Той може да се комбинира само с шестстепенна механична трансмисия, като доставя мощност от 163к.с. и максимален въртящ момент 320Нм., наличен в диапазона 1 400 - 3 600об/мин.
Днес обаче стана ясно, че европейските версии на Cherokee, Wrangler и Grand Cherokee ще получат и нов турбодизелов двигател CRD. Той е 2.8-литров, като мощността му е нараснала с 13% до 200к.с., в сравнение с тази на неговия предшественик.
Максималният въртящ момент на новия двигател пък достига 410Нм. при 2 000 - 3 200об/мин., когато е комбиниран с шестстепенна механична трансмисия и 460Нм. при 1 600 - 2 600об/мин., ако скоростната кутия е петстепенна автоматична.
При модификацията на Wrangler, задвижвана от този агрегат и механична трансмисия, е налична и старт/стоп система в серийното оборудване. Благодарение на това, тя може да се похвали с намален с 13% разход на гориво и 14% по-ниски нива на отделяни CO2 емисии.
Новият 2.7-литров двигател е оборудван с филтър за твърди частици и отговаря на европейския еко стандарт Euro5. Той може да се похвали с нови всмукателни колектори, изработени от композитни материали, система за рециркулация на отработените газове, изменена геометрия на турбината и пиезоелектрически инжекцион.
При Jeep Compass и Patriot пък старият 2.0-литров двигател се заменя от 2.2-литров турбодизелов. Той може да се комбинира само с шестстепенна механична трансмисия, като доставя мощност от 163к.с. и максимален въртящ момент 320Нм., наличен в диапазона 1 400 - 3 600об/мин.