Основателят и настоящ шеф на Pagani, Хорацио Пагани, разкри информация за новия модел на компанията, който ще замени настоящия Zonda. Дизайнерът с аржентински произход заяви, че, автомобилът ще носи името C9 и ще се появи в Европа към края на 2010-та, като от него ще бъдат произвеждани по 40 екземпляра годишно с очаквана цена около 900 000 евро.
Пагани разкри също, че приемникът на Zonda ще бъде съвършено нов автомобил от гледна точка на концепция, разпределение на масата по оси, използвани материали и динамични характеристики.
Pagani C9 ще получи 3 770 нови части, в сравнение със своя предшественик, включително карбоно-титаниево шаси, специално разработени за модела гуми Pirelli и електроника на компанията Bosch.
Заместникът на Pagani Zonda ще е оборудван с 6.0-литров V12 двигател AMG, с мощност 700к.с. и максимален въртящ момент 1 000Нм., като според Хорацио Пагани автомобилът ще отговаря на действащите стандарти за безопасност и екология в Калифорния, които са едни от най-строгите в САЩ.
Имайте предвид, че производството на Pagani Zonda е планирано да се прекрати през септември, но според някои издания са получени допълнителни поръчки за модела, което може да удължи неговия жизнен цикъл. Отделни експерти дори твърдят, че има вероятност суперавтомобилът да се произвежда още три години.
Пагани разкри също, че приемникът на Zonda ще бъде съвършено нов автомобил от гледна точка на концепция, разпределение на масата по оси, използвани материали и динамични характеристики.
Pagani C9 ще получи 3 770 нови части, в сравнение със своя предшественик, включително карбоно-титаниево шаси, специално разработени за модела гуми Pirelli и електроника на компанията Bosch.
Заместникът на Pagani Zonda ще е оборудван с 6.0-литров V12 двигател AMG, с мощност 700к.с. и максимален въртящ момент 1 000Нм., като според Хорацио Пагани автомобилът ще отговаря на действащите стандарти за безопасност и екология в Калифорния, които са едни от най-строгите в САЩ.
Имайте предвид, че производството на Pagani Zonda е планирано да се прекрати през септември, но според някои издания са получени допълнителни поръчки за модела, което може да удължи неговия жизнен цикъл. Отделни експерти дори твърдят, че има вероятност суперавтомобилът да се произвежда още три години.