Корейският автомобилостроител Hyundai, който е един от шестте официални партньора на Световното първенство по футбол тази година в ЮАР, даде официален старт на маркетинговите си прояви, свързани с него, представяйки свой микросайт, посветен на шампионата.
Посетителите на интернет страницата ще имат възможност да научат всичко за „Мондиал 2010” и за различните промоционални инициативи на Hyundai като възможности за спечелване на билети за мачове от състезанието, участие в конкурса „Бъди там с Hyundai” за избор на лозунг, който да бъде изписан на автобусите, превозващи отборите, участие в онлайн игри и други.
Освен това, Hyundai помества на официалния сайт на „Мондиал 2010” (FIFA.com) връзка към сайта на конкурса „Бъди там с Hyundai” (Be There with Hyundai). По този начин компанията става единственият спонсор, който осигурява достъп до микросайта си fifaworldcup.hyundai.com с едно натискане на бутона на мишката.
Като допълнение към маркетинговите си дейности, Hyundai ще покаже някои от автомобилите си на стадионите по време на срещите от „Мондиал 2010”, включително напълно новите Sonata и Tucson ix (в Европа ix35). За да направи любителите на футбола максимално съпричастни на духа на първенството, Hyundai предвижда и други промоционални инициативи като „Фен на мача”, при която по един щастливец ще бъде обявяван за фен номер 1 на съответния двубой.
Според Hyundai, маркетинговите прояви, свързани със Световното първенство в ЮАР ще имат синергичен ефект, който ще допринесе за укрепването на имиджа на марката и ще продължи традицията, създадена с успешното спонсорство на предишния шампионат през 2006-та в Германия.
Hyundai е един от най-изявените поддръжници на футбола на планетата. Компанията е официален спонсор на всички световни шампионати от „Мондиал 2002” в Япония и Република Корея, както и на много други турнири, организирани от ФИФА. Наскоро Hyundai удължи срока на стратегическия си договор с футболната централа до 2014г..
Сайтът fifaworldcup.hyundai.com ще функционира до края на Световното първенство в ЮАР това лято.
Hyundai Motor Company е един от шестте официални партньора на ФИФА за организирането на Световното първенство през 2010 година в ЮАР. Сътрудничество между корейския автомобилостроител и световната футболна централа датира от 1999-та година и според последния дългосрочен договор ще продължи поне до 2014-та. За „Мондиал 2010”, който ще се проведе от 11 юни до 11 юли в ЮАР, Hyundai Motor Company за пореден път ще изиграе основна роля за безпроблемното преминаване на състезанието, предоставяйки широка гама от своите високотехнологични и изключително комфортни превозни средства.
Посетителите на интернет страницата ще имат възможност да научат всичко за „Мондиал 2010” и за различните промоционални инициативи на Hyundai като възможности за спечелване на билети за мачове от състезанието, участие в конкурса „Бъди там с Hyundai” за избор на лозунг, който да бъде изписан на автобусите, превозващи отборите, участие в онлайн игри и други.
Освен това, Hyundai помества на официалния сайт на „Мондиал 2010” (FIFA.com) връзка към сайта на конкурса „Бъди там с Hyundai” (Be There with Hyundai). По този начин компанията става единственият спонсор, който осигурява достъп до микросайта си fifaworldcup.hyundai.com с едно натискане на бутона на мишката.
Като допълнение към маркетинговите си дейности, Hyundai ще покаже някои от автомобилите си на стадионите по време на срещите от „Мондиал 2010”, включително напълно новите Sonata и Tucson ix (в Европа ix35). За да направи любителите на футбола максимално съпричастни на духа на първенството, Hyundai предвижда и други промоционални инициативи като „Фен на мача”, при която по един щастливец ще бъде обявяван за фен номер 1 на съответния двубой.
Според Hyundai, маркетинговите прояви, свързани със Световното първенство в ЮАР ще имат синергичен ефект, който ще допринесе за укрепването на имиджа на марката и ще продължи традицията, създадена с успешното спонсорство на предишния шампионат през 2006-та в Германия.
Hyundai е един от най-изявените поддръжници на футбола на планетата. Компанията е официален спонсор на всички световни шампионати от „Мондиал 2002” в Япония и Република Корея, както и на много други турнири, организирани от ФИФА. Наскоро Hyundai удължи срока на стратегическия си договор с футболната централа до 2014г..
Сайтът fifaworldcup.hyundai.com ще функционира до края на Световното първенство в ЮАР това лято.
Hyundai Motor Company е един от шестте официални партньора на ФИФА за организирането на Световното първенство през 2010 година в ЮАР. Сътрудничество между корейския автомобилостроител и световната футболна централа датира от 1999-та година и според последния дългосрочен договор ще продължи поне до 2014-та. За „Мондиал 2010”, който ще се проведе от 11 юни до 11 юли в ЮАР, Hyundai Motor Company за пореден път ще изиграе основна роля за безпроблемното преминаване на състезанието, предоставяйки широка гама от своите високотехнологични и изключително комфортни превозни средства.