Южнокорейската компания Hyundai представи първия двигател в своята история, който е със система за директно впръскване на горивото. Агрегатът, наречен 2.4 Theta II GDI, ще дебютира в новото поколение на модела Sonata.
Новият двигател на Hyundai разполага със системи за промяна на газоразпределението и контрол на всмукателните и изпускателните клапи, а мощността му достига 198к.с. при 6 300об/мин.
В разработването на собствената си система за директно впръскване, компанията е инвестирала 170 милиарда корейски уона, което се равнява на около 147 млн. щатски долара. Планирано е системата да бъде внедрена и в други двигатели на Hyundai.
Новият двигател на Hyundai разполага със системи за промяна на газоразпределението и контрол на всмукателните и изпускателните клапи, а мощността му достига 198к.с. при 6 300об/мин.
В разработването на собствената си система за директно впръскване, компанията е инвестирала 170 милиарда корейски уона, което се равнява на около 147 млн. щатски долара. Планирано е системата да бъде внедрена и в други двигатели на Hyundai.
Баво на Кореиците! Hyundai за пореден път доказаха, че могат да правят вече и сами автомобилили. Въпреки, че този-"2.4 Theta II GDI" много ми напомня на един друг двигател от преди 12 години... може би и затова е обозначението II.