Южнокорейският автомобилостроител Hyundai показа част от най-новите си технологични разработки и дизайнерски идеи на световноизвестния Фестивал на скоростта в Гудууд, провел се от 1 до 4 юли. Концептуалният модел на компанията i-flow бе изложен в технологичния павилион FoS-TECH, редом с разработки на други водещи компании.
Известният като „Автосалона на бъдещето” FoS-TECH представя дръзки и впечатляващи идеи и технологии на производители на автомобили, дизайнери и доставчици на автомобилната индустрия, поставяйки ударение върху екологичния транспорт и личната мобилност. Над 175 000-те посетители на фестивала имаха възможност да надзърнат в бъдещето на автомобила и да научат повече за това как автомобилостроителите смятат да „сприятелят” автомобилите с околната среда.
Футуристичният i-flow, разработен в Европейския технически център на Hyundai, впечатлява с емисии на CO2 от 85гр/км. и разход на гориво 3л/100км. Основните фактори за постигане на този екологично-ориентиран резултат са задвижващият тракт на първия дизелов хибрид на компанията, както и използването на материали и технологии от ново поколение, разработени в сътрудничество с водещата химическа компания BASF.
Едно от нововъведенията е термозащитата на двигателния отсек на i-flow. Тя задържа топлинната енергия, когато силовият агрегат не работи и така след стартиране той достига по-бързо до оптималната си експлоатационна температура. Неизолираните двигатели се охлаждат до 40°С за три часа, а при i-flow това се случва едва след 14 часа, благодарение на което разходът на гориво и вредните емисии спадат с 5% през лятото и с 9 през зимата.
Известният като „Автосалона на бъдещето” FoS-TECH представя дръзки и впечатляващи идеи и технологии на производители на автомобили, дизайнери и доставчици на автомобилната индустрия, поставяйки ударение върху екологичния транспорт и личната мобилност. Над 175 000-те посетители на фестивала имаха възможност да надзърнат в бъдещето на автомобила и да научат повече за това как автомобилостроителите смятат да „сприятелят” автомобилите с околната среда.
Футуристичният i-flow, разработен в Европейския технически център на Hyundai, впечатлява с емисии на CO2 от 85гр/км. и разход на гориво 3л/100км. Основните фактори за постигане на този екологично-ориентиран резултат са задвижващият тракт на първия дизелов хибрид на компанията, както и използването на материали и технологии от ново поколение, разработени в сътрудничество с водещата химическа компания BASF.
Едно от нововъведенията е термозащитата на двигателния отсек на i-flow. Тя задържа топлинната енергия, когато силовият агрегат не работи и така след стартиране той достига по-бързо до оптималната си експлоатационна температура. Неизолираните двигатели се охлаждат до 40°С за три часа, а при i-flow това се случва едва след 14 часа, благодарение на което разходът на гориво и вредните емисии спадат с 5% през лятото и с 9 през зимата.