Южнокорейската Hyundai Motor Company се изкачи на четвърта позиция по продажби на нови автомобили за първото полугодие на 2009-та, като изпревари американския концерн Ford с 8 000 бройки.
За първите шест месеца на тази година, Hyundai Group, която включва и марката Kia, е реализирала 2 153 000 продажби. Ако преди 10 години двете компании са били обединени както е в момента, то тогава те са щели да заемат 11-та позиция. Това означава, че техният ръст е наистина забележителен.
Южнокорейският автопроизводител дължи напредъка си главно на смелото си решение за изграждане на заводи в Словакия, САЩ и Канада, продукцията от които е насочена към местните пазари и е разработена по специфичните за клиентите от тези региони изисквания.
Въпреки че икономическата криза е свалила продажбите на всички автомобилни компании в Топ 10, Toyota са успели да задържат лидерството си с 3 564 105 бройки, което обаче е с 26% по-малко в сравнение с първите 6 месеца на 2008-ма. На втора позиция е General Motors с 3 552 722 продадени превозни средства (- 21,8%), а на трета - Volkswagen Group с 3 100 300 (-5,1%).
За първите шест месеца на тази година, Hyundai Group, която включва и марката Kia, е реализирала 2 153 000 продажби. Ако преди 10 години двете компании са били обединени както е в момента, то тогава те са щели да заемат 11-та позиция. Това означава, че техният ръст е наистина забележителен.
Южнокорейският автопроизводител дължи напредъка си главно на смелото си решение за изграждане на заводи в Словакия, САЩ и Канада, продукцията от които е насочена към местните пазари и е разработена по специфичните за клиентите от тези региони изисквания.
Въпреки че икономическата криза е свалила продажбите на всички автомобилни компании в Топ 10, Toyota са успели да задържат лидерството си с 3 564 105 бройки, което обаче е с 26% по-малко в сравнение с първите 6 месеца на 2008-ма. На втора позиция е General Motors с 3 552 722 продадени превозни средства (- 21,8%), а на трета - Volkswagen Group с 3 100 300 (-5,1%).