В света на автомобилните състезания „Unlimited” означава „може всичко”. За разлика от другите вериги (NASCAR, Indy Car, F1 и т.н.) Pikes Peak International Hill Climb Unlimited Class дава на участниците правото да създават всякакви видове автомобили, с които да покорят планината без ограничение за гуми, тегло или мощност.
Имайки предвид това, Rhys Millen Racing произвежда нов автомобил в стил Льо Ман с тегло 840кг., задвижван от 4.1-литров V6 двигател с принудително пълнене Hyundai Lambda. Според екипа, за да се получи конкурентно съотношение мощност/тегло двигателя трябва да осигурява 675к.с. Първоначалните тестове показват, че агрегатът е способен на 750 к.с.
Колата е с аеродинамична каросерия от въглеродни влакна и активно задно крило. То допринася за намаляване на съпротивлението на правите и увеличаване на стабилността в завоите и при спиране. В другите видове състезания активните крила са забранени.
„Правим колата на настоящето”, заяви Милън. „Тя ще има аеродинамична каросерия, сцеплението на гумите Toyo Proxy и мощността и издръжливостта на двигател Hyundai. Точно този комплект ми е нужен, за да подобря рекорда.”
Hyundai Genesis PM580 ще използва активен централен диференциал, който може да предава от 10 до 100% от въртящия момент на предните колела. Това е важно, защото състезателното трасе преминава от асфалт на земна настилка и обратно няколко пъти и така Genesis PM580 ще има възможност да се адаптира към особеностите на дистанцията с дължина 12,42 мили. Тази кола е идеална за смесената настилка на Pikes Peak, докато повечето останали автомобили не вървят еднакво добре на асфалт и на земя.
Имайки предвид това, Rhys Millen Racing произвежда нов автомобил в стил Льо Ман с тегло 840кг., задвижван от 4.1-литров V6 двигател с принудително пълнене Hyundai Lambda. Според екипа, за да се получи конкурентно съотношение мощност/тегло двигателя трябва да осигурява 675к.с. Първоначалните тестове показват, че агрегатът е способен на 750 к.с.
Колата е с аеродинамична каросерия от въглеродни влакна и активно задно крило. То допринася за намаляване на съпротивлението на правите и увеличаване на стабилността в завоите и при спиране. В другите видове състезания активните крила са забранени.
„Правим колата на настоящето”, заяви Милън. „Тя ще има аеродинамична каросерия, сцеплението на гумите Toyo Proxy и мощността и издръжливостта на двигател Hyundai. Точно този комплект ми е нужен, за да подобря рекорда.”
Hyundai Genesis PM580 ще използва активен централен диференциал, който може да предава от 10 до 100% от въртящия момент на предните колела. Това е важно, защото състезателното трасе преминава от асфалт на земна настилка и обратно няколко пъти и така Genesis PM580 ще има възможност да се адаптира към особеностите на дистанцията с дължина 12,42 мили. Тази кола е идеална за смесената настилка на Pikes Peak, докато повечето останали автомобили не вървят еднакво добре на асфалт и на земя.