Нагласите на хората към автомобилите се промениха коренно през последните няколко години. Доскоро клиентите искаха да притежават големи и мощни коли, но в момента предпочитанията им са насочени към практични и икономични превозни средства.
Следвайки новите тенденции, автопроизводителите се надпреварват да разработват модели, които да отговарят на търсенето и да са способни да задоволят по най-добрия начин нуждите на клиентите.
От Honda използват провеждащото се в момента изложение в Лос Анджелис, за да представят концептуалното си триместно купе P-NUT (Personal-Neo Urban Transport), което използва за задвижване хибридна технология.
Ако Honda P-NUT някога влезе в серийно производство, тя ще се позиционира в един изцяло нов сегмент, в който ще са изчистени всички недостатъци на настоящите миниавтомобили.
Габаритите на концепцията са 3 400мм. дължина, 1 439мм. широчина и 1 750мм. височина, а в интериора и има място за водач, чиято седалка е позиционирана в средата, и двама пътници зад него.
Функцията на странични огледала се изпълнява от две камери, като образите се визуализират на предното стъкло, което играе ролята на дисплей и се използва също за навигация.
Концепцията Honda P-NUT е проектирана така, че в задната си част може да побере само двигател с вътрешно горене, хибридна система, състояща се от бензинов агрегат и електромотор, или цяла електрическа централа.
Следвайки новите тенденции, автопроизводителите се надпреварват да разработват модели, които да отговарят на търсенето и да са способни да задоволят по най-добрия начин нуждите на клиентите.
От Honda използват провеждащото се в момента изложение в Лос Анджелис, за да представят концептуалното си триместно купе P-NUT (Personal-Neo Urban Transport), което използва за задвижване хибридна технология.
Ако Honda P-NUT някога влезе в серийно производство, тя ще се позиционира в един изцяло нов сегмент, в който ще са изчистени всички недостатъци на настоящите миниавтомобили.
Габаритите на концепцията са 3 400мм. дължина, 1 439мм. широчина и 1 750мм. височина, а в интериора и има място за водач, чиято седалка е позиционирана в средата, и двама пътници зад него.
Функцията на странични огледала се изпълнява от две камери, като образите се визуализират на предното стъкло, което играе ролята на дисплей и се използва също за навигация.
Концепцията Honda P-NUT е проектирана така, че в задната си част може да побере само двигател с вътрешно горене, хибридна система, състояща се от бензинов агрегат и електромотор, или цяла електрическа централа.