Американската компания Hennessey Performance разпространи информация за финалната версия на Venom GT, чийто дебют ще се състои на изложението SEMA 2010 в Лас Вегас.
От автомобила ще бъдат произведени 10 екземпляра, като те ще се предлага не само в САЩ, но и в страни от Европа, Азия и Австралия. Освен това, колата ще може да се поръча и с десен волан, в случай че ще се ползва в държава с обратно движение.
Hennessey Venom GT е базиран на Lotus Elise, а двигателят на автомобила е доработена версия на 6.2-литровия V8 агрегат на Corvette ZR1. По желание на клиента, неговата мощност може да е 725, 1 000 или 1 200к.с.
За безпроблемното предаване на мощността към задвижващите колела се грижи шестстепенна механична трансмисия на Ricardo, а максимално надеждното спиране е подсигурено от спирачна система Brembo.
Суперавтомобилът тежи само 1 071кг., благодарение най-вече на изцяло карбоновите каросерия и джанти. Комбинацията от ниско тегло и мощност от 1 200к.с., гарантира ускорение от 0-100км/ч. за 2.4сек. и достигане на максимална скорост от 440км/ч. или поне така твърдят от Hennessey.
От автомобила ще бъдат произведени 10 екземпляра, като те ще се предлага не само в САЩ, но и в страни от Европа, Азия и Австралия. Освен това, колата ще може да се поръча и с десен волан, в случай че ще се ползва в държава с обратно движение.
Hennessey Venom GT е базиран на Lotus Elise, а двигателят на автомобила е доработена версия на 6.2-литровия V8 агрегат на Corvette ZR1. По желание на клиента, неговата мощност може да е 725, 1 000 или 1 200к.с.
За безпроблемното предаване на мощността към задвижващите колела се грижи шестстепенна механична трансмисия на Ricardo, а максимално надеждното спиране е подсигурено от спирачна система Brembo.
Суперавтомобилът тежи само 1 071кг., благодарение най-вече на изцяло карбоновите каросерия и джанти. Комбинацията от ниско тегло и мощност от 1 200к.с., гарантира ускорение от 0-100км/ч. за 2.4сек. и достигане на максимална скорост от 440км/ч. или поне така твърдят от Hennessey.