Макар и с известно закъснение, немската тунинг компания Heico Sportiv нямаше как да пропусне новото поколение на Volvo S60 и ето, че тя най-накрая разкри напълно спортната си програма за модела.
За външността на автомобила са предвидени преден спойлер от две части, заден дифузер, който по желание може да бъде карбонов, и дискретен спойлер върху капака на багажника.
Седанът е получил също спортни пружини, свалили височината на автомобила, както и два или четири овални накрайника на изпускателната система, в зависимост от модификацията. Джантите пък могат да са 18 или 20-инчови, облечени с нископрофилни гуми, а възможностите за промени по интериора са сведени до нови алуминиеви педали и скоростен лост.
Двигателен тунинг за момента е възможен само за бензиновите модификации с 2.0T и T6 агрегати, но от Heico споделят, че подготвят такъв и за дизеловите двигатели, с които е наличен моделът.
И при двата бензинови агрегата се препрограмира ECU-то, което при 2.0T води до увеличение на мощността от 203 на 250к.с. и на максималния въртящ момент - от 300 на 350Нм.
При Volvo S60 T6 мощността нараства от стандартните 304 на 330к.с., а максималният въртящ момент вече е с 20Нм. повече, или 460Нм. Резултатът от извършените подобрения е ускорение от 0-100км/ч. за 5.8сек., докато при серийния модел то става за 6.5сек.
За външността на автомобила са предвидени преден спойлер от две части, заден дифузер, който по желание може да бъде карбонов, и дискретен спойлер върху капака на багажника.
Седанът е получил също спортни пружини, свалили височината на автомобила, както и два или четири овални накрайника на изпускателната система, в зависимост от модификацията. Джантите пък могат да са 18 или 20-инчови, облечени с нископрофилни гуми, а възможностите за промени по интериора са сведени до нови алуминиеви педали и скоростен лост.
Двигателен тунинг за момента е възможен само за бензиновите модификации с 2.0T и T6 агрегати, но от Heico споделят, че подготвят такъв и за дизеловите двигатели, с които е наличен моделът.
И при двата бензинови агрегата се препрограмира ECU-то, което при 2.0T води до увеличение на мощността от 203 на 250к.с. и на максималния въртящ момент - от 300 на 350Нм.
При Volvo S60 T6 мощността нараства от стандартните 304 на 330к.с., а максималният въртящ момент вече е с 20Нм. повече, или 460Нм. Резултатът от извършените подобрения е ускорение от 0-100км/ч. за 5.8сек., докато при серийния модел то става за 6.5сек.