Заради строгите изисквания за нивото на отделяни CO2 емисии от автомобилите, които въвежда ЕС, компаниите масово инвестират в разработване на екологични модели, които консумират по-малко гориво и отделят по-малко вредни газове, но често това се постига за сметка на тяхната динамика.
Наскоро с обновеното C30, Volvo представи и неговата екологична модификация - 1.6D DRIVe, чиито разход на гориво е 3.9л/100км., а отделяните CO2 емисии – 109гр/км. Именно с нея тунинг компанията Heico Sportiv е решила да докаже, че екологичните модели могат да бъдат доработвани, при това без да се оказва негативно влияние върху природата.
Немските тунери са успели да увеличат мощността на 1.6-литровия дизелов двигател от стандартните 109 на 125к.с., а максималният му въртящ момент е нараснал от 240 на 280Нм. В резултат, тунингованото Volvo C30 1.6D DRIVe ускорява от 0-100км/ч. за 9.2сек и развива 200км/ч., докато при стандартния модел тези показатели са съответно 11.3сек. и 190км/ч. В същото време консумацията на гориво и отделяните CO2 емисии не са се повишили.
От Heico Sportiv са запазили аеродинамичните радиаторна решетка и плосък под, но са разработили свои бодикит за автомобила, състоящ се от предна броня, странични престилки, арки на калниците и задна броня, с вграден дифузер.
Тунерите предлагат още избор между 18 и 19-инчови джанти, налични в три цвята, заключващ диференциал, спортно окачване, смъкващо автомобила с 30мм., и четири хромирани накрайника на изпускателната система.
Наскоро с обновеното C30, Volvo представи и неговата екологична модификация - 1.6D DRIVe, чиито разход на гориво е 3.9л/100км., а отделяните CO2 емисии – 109гр/км. Именно с нея тунинг компанията Heico Sportiv е решила да докаже, че екологичните модели могат да бъдат доработвани, при това без да се оказва негативно влияние върху природата.
Немските тунери са успели да увеличат мощността на 1.6-литровия дизелов двигател от стандартните 109 на 125к.с., а максималният му въртящ момент е нараснал от 240 на 280Нм. В резултат, тунингованото Volvo C30 1.6D DRIVe ускорява от 0-100км/ч. за 9.2сек и развива 200км/ч., докато при стандартния модел тези показатели са съответно 11.3сек. и 190км/ч. В същото време консумацията на гориво и отделяните CO2 емисии не са се повишили.
От Heico Sportiv са запазили аеродинамичните радиаторна решетка и плосък под, но са разработили свои бодикит за автомобила, състоящ се от предна броня, странични престилки, арки на калниците и задна броня, с вграден дифузер.
Тунерите предлагат още избор между 18 и 19-инчови джанти, налични в три цвята, заключващ диференциал, спортно окачване, смъкващо автомобила с 30мм., и четири хромирани накрайника на изпускателната система.