Едва ли някой би си помислил, че немската компания Hartge няма да създаде спортна програма за най-малкия X-модел в продуктовата гама на BMW. Въпреки че тя малко закъсня, програмата вече е налице и всеки един детайл от нея може да бъде поръчан от любителите на тунинга.
За външността на автомобила са предвидени само нови джанти, с размер от 18 до 20 инча, като интересното при тях е, че по желание на клиента те могат да бъдат боядисани във всеки един оригинален цвят на BMW, с който се предлага моделът.
Интериорът има възможност да бъде оборудван със спортни педали, волан, скоростен лост и ръчна спирачка, които са обшити с висококачествена кожа, а като опция се предлагат и карбонови детайли по тях. Стелките пък са велурени с логото на Hartge. Немската тунинг компания е подготвила също нова изпускателна система с 80мм. тръби и спортно окачване, намаляващо клиренса на автомобила с 30мм.
И докато всичко споменато дотук може да се поръча за всяка модификация на модела, то двигателен тунинг за момента се предлага само за дизеловите агрегати, посредством модификация на ECU-то.
С перформанс кита, мощността при X1 sDrive18d и X1 xDrive18d се увеличава с 28к.с. до 171к.с., а максималният въртящ момента нараства от 320 на 350Нм. при 2 000об/мин. При първата версия, оборудвана с механична скоростна кутия, ускорението от 0-100км/ч. става за 8.1сек., което е с 1.5сек. по-бързо от това на серийния модел.
При X1 sDrive20d и X1 xDrive20d увеличението на мощността е с 32к.с. до 209к.с., а на максималния въртящ момент с цели 65Нм., като той достига 415Нм. Първата модификация ускорява от 0-100км/ч. за 7.2сек., а втората - за 6.9сек., докато при стандартните им версии тези показатели са съответно 8.4 и 8.1сек.
За външността на автомобила са предвидени само нови джанти, с размер от 18 до 20 инча, като интересното при тях е, че по желание на клиента те могат да бъдат боядисани във всеки един оригинален цвят на BMW, с който се предлага моделът.
Интериорът има възможност да бъде оборудван със спортни педали, волан, скоростен лост и ръчна спирачка, които са обшити с висококачествена кожа, а като опция се предлагат и карбонови детайли по тях. Стелките пък са велурени с логото на Hartge. Немската тунинг компания е подготвила също нова изпускателна система с 80мм. тръби и спортно окачване, намаляващо клиренса на автомобила с 30мм.
И докато всичко споменато дотук може да се поръча за всяка модификация на модела, то двигателен тунинг за момента се предлага само за дизеловите агрегати, посредством модификация на ECU-то.
С перформанс кита, мощността при X1 sDrive18d и X1 xDrive18d се увеличава с 28к.с. до 171к.с., а максималният въртящ момента нараства от 320 на 350Нм. при 2 000об/мин. При първата версия, оборудвана с механична скоростна кутия, ускорението от 0-100км/ч. става за 8.1сек., което е с 1.5сек. по-бързо от това на серийния модел.
При X1 sDrive20d и X1 xDrive20d увеличението на мощността е с 32к.с. до 209к.с., а на максималния въртящ момент с цели 65Нм., като той достига 415Нм. Първата модификация ускорява от 0-100км/ч. за 7.2сек., а втората - за 6.9сек., докато при стандартните им версии тези показатели са съответно 8.4 и 8.1сек.