За предстоящото тунинг изложение в Есен, което ще отвори врати в края на седмицата, компаниите Hamann и H&R са подготвили съвместна доработка на италианския компактен автомобил Fiat 500.
За своя проект, двете компании са използвали версията Abarth на модела, която е получила множество нови технологии и естетични подобрения, дело на Hamann, и окачване от специалистите в областта H&R.
Мощността на 1.4-литровия турбодвигател, която стандартно е 135к.с., е нараснала на цели 275к.с. Въпреки че все още не се разкрива какви са динамичните качества на мъника, бъдете сигурни, че с тази производителност той може да мери сили с много превозни средства, чиято стойност далеч надвишава неговата.
За да се справи безпроблемно с допълнителната мощ, инженерите на Hamann са монтирали на Fiat 500 Abarth нови спирачки, а колегите им от H&R - регулируеми амортисьори и дистанционни фланци, като с последните е увеличена следата.
Тунингованият автомобил е получил също комплект двуцветни джанти и нов бодикит, състоящ се от брони и странични прагове. С помощта на винил пък каросерията му придобива уникални графики.
За своя проект, двете компании са използвали версията Abarth на модела, която е получила множество нови технологии и естетични подобрения, дело на Hamann, и окачване от специалистите в областта H&R.
Мощността на 1.4-литровия турбодвигател, която стандартно е 135к.с., е нараснала на цели 275к.с. Въпреки че все още не се разкрива какви са динамичните качества на мъника, бъдете сигурни, че с тази производителност той може да мери сили с много превозни средства, чиято стойност далеч надвишава неговата.
За да се справи безпроблемно с допълнителната мощ, инженерите на Hamann са монтирали на Fiat 500 Abarth нови спирачки, а колегите им от H&R - регулируеми амортисьори и дистанционни фланци, като с последните е увеличена следата.
Тунингованият автомобил е получил също комплект двуцветни джанти и нов бодикит, състоящ се от брони и странични прагове. С помощта на винил пък каросерията му придобива уникални графики.