Peugeot изглежда е доста далеч от своята амбициозна цел за продажба на 4 милиона автомобила през тази година. Въпреки това, изпълнителният директор на компанията Жан-Филип Колин съобщи, че е изготвил план, чрез които целта да бъде постигната. Ключовата дума в него е “разширяване”.
Още през април, вицепрезидентът и ръководител на продажбите и маркетинга в Citroen Жан-Лиу Чамла разкри, че компанията разработва среден клас автомобил, наречен C-Triomphe, който ще е предназначен за китайския пазар.
Тези дни, групата PSA обяви, че освен C-Triomphe още три седана ще се произвеждат в Китайската Народна Република. Това ще са моделите Peugeot 407 и 408, и Citroen C5, разработени на обща платформа. Заводът, в който ще се произвеждат всички модели на PSA в Китай се нарича Dongfeng Peugeot Citroen.
Още през април, вицепрезидентът и ръководител на продажбите и маркетинга в Citroen Жан-Лиу Чамла разкри, че компанията разработва среден клас автомобил, наречен C-Triomphe, който ще е предназначен за китайския пазар.
Тези дни, групата PSA обяви, че освен C-Triomphe още три седана ще се произвеждат в Китайската Народна Република. Това ще са моделите Peugeot 407 и 408, и Citroen C5, разработени на обща платформа. Заводът, в който ще се произвеждат всички модели на PSA в Китай се нарича Dongfeng Peugeot Citroen.