Още с представянето на SLS, от Mercedes обявиха, че новият им суперавтомобил ще има и изцяло електрическа версия и ето, че немската компания вече е създала неин прототип.
SLS E-Cell е оборудван с четири електромотора, разположени до всеки колесник, чиято обща мощност е 526к.с., а максималният им въртящ момент е 880Нм. Литиево-йонните батерии пък се намират под седалките, в централната конзола и в предната част на автомобила.
Макара да е излишно да го споменавам, все пак ще кажа, че Mercedes SLS E-Cell не отделя никакви вредни емисии. Все още обаче не е ясно какво разстояние може да изминава автомобилът без да е необходимо да презарежда, но се знае, че той разполага със система за регенериране на енергия при спиране.
SLS E-Cell е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за 4сек., а от Mercedes твърдят, че е по-стабилен от стандартния модел. Причините се крият в по-ниския център на тежестта, постигнат в следствие на разположението на батериите, както и на изцяло новото независимо окачване.
Електромобилът е получил и някои външни отличителни черти, сред които черни джанти и капаци на страничните огледала, и нови предна престилка и заден дифузер. В интериора се забелязват промени по инструменталния панел и огромен сензорен екран, заменил всички копчета за контрол на климатика, аудио системата и навигацията.
SLS E-Cell е оборудван с четири електромотора, разположени до всеки колесник, чиято обща мощност е 526к.с., а максималният им въртящ момент е 880Нм. Литиево-йонните батерии пък се намират под седалките, в централната конзола и в предната част на автомобила.
Макара да е излишно да го споменавам, все пак ще кажа, че Mercedes SLS E-Cell не отделя никакви вредни емисии. Все още обаче не е ясно какво разстояние може да изминава автомобилът без да е необходимо да презарежда, но се знае, че той разполага със система за регенериране на енергия при спиране.
SLS E-Cell е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за 4сек., а от Mercedes твърдят, че е по-стабилен от стандартния модел. Причините се крият в по-ниския център на тежестта, постигнат в следствие на разположението на батериите, както и на изцяло новото независимо окачване.
Електромобилът е получил и някои външни отличителни черти, сред които черни джанти и капаци на страничните огледала, и нови предна престилка и заден дифузер. В интериора се забелязват промени по инструменталния панел и огромен сензорен екран, заменил всички копчета за контрол на климатика, аудио системата и навигацията.