В последно време японските автопроизводители доста занемариха своите модели и сякаш разчитат на стари лаври, за да им вървят продажбите, но това едва ли ще им донесе успех.
Така например, безхаберието на Honda стана причина да се забранят продажбите в Европа на един от най-добрите им автомобили, предлагани на Стария континент, а именно на горещия хечбек Civic Type R.
Проблемът е, че автомобилът, разполагащ с 2.0-литров VTEC двигател, с мощност 198к.с. не отговаря на еконормите Euro 5, а от японската компания явно са сметнали, че не е необходимо да го приведат в тях.
Хечбекът Civic Type R се появи през 2006г., като производството му се осъществява в британския завод на Honda в Суиндън. Въпреки че той вече няма да се предлага в Европа, сглобяването му там ще продължи, тъй като автомобилът се продава и на други пазари, където екологичните изисквания не са толкова строги.
Така например, безхаберието на Honda стана причина да се забранят продажбите в Европа на един от най-добрите им автомобили, предлагани на Стария континент, а именно на горещия хечбек Civic Type R.
Проблемът е, че автомобилът, разполагащ с 2.0-литров VTEC двигател, с мощност 198к.с. не отговаря на еконормите Euro 5, а от японската компания явно са сметнали, че не е необходимо да го приведат в тях.
Хечбекът Civic Type R се появи през 2006г., като производството му се осъществява в британския завод на Honda в Суиндън. Въпреки че той вече няма да се предлага в Европа, сглобяването му там ще продължи, тъй като автомобилът се продава и на други пазари, където екологичните изисквания не са толкова строги.