От Gemballa оповестиха подробности за новото си творение MIG-U1, което за разлика от останалите разработки на компанията, не е базирано на някое Porsche, а на суперавтомобила Ferrari Enzo.
Немците са създали машината специално за луксозната автокъща Ilyas and Mustafa Galadari Group в Дубай. От нея ще бъдат произведени 25 екземпляра, като всеки от тях ще притежава своя уникалност, различаваща го от другите, но не става ясно дали те ще са предназначени само за пазара в ОАЕ.
Gemballa MIG-U1 използва V12 двигателя на Ferrari Enzo, но неговата мощност е увеличена от стандартните 650 на 700к.с. За съжаление, немските тунери все още пазят в тайна динамичните показатели на возилото, така че не можем да разберем какъв е ефектът от повечето коне.
Тунингованият автомобил е получил подобрения и по аеродинамиката, чрез нов оптичен пакет, като предницата му е станала по-широка с 80мм., а задницата - със 100мм. Предната броня със сплитер генерира допълнителен натиск към пътя с 35кг., а новото задно крило се свива при скорост от 120км/ч.
MIG-U1 има изключително малко отстояние от пътя, което е идеално за магистрали и писти, но тъй като автомобилът най-вероятно ще се използва и за демонстрации на могъщество в градовете, инженерите на Gemballa са го оборудвали с регулируемо окачване, способно да го повдигне с до 45мм.
Джантите на тунингования автомобил са 19-инчови отпред и 20-инчови отзад, а гумите са съответно с размери 265/35 и 335/30. В оборудването са включени първокласна аудиосистема, с мощност 950 вата, сателитна навигация и 7-инчов тъчскрийн дисплей.
Немците са създали машината специално за луксозната автокъща Ilyas and Mustafa Galadari Group в Дубай. От нея ще бъдат произведени 25 екземпляра, като всеки от тях ще притежава своя уникалност, различаваща го от другите, но не става ясно дали те ще са предназначени само за пазара в ОАЕ.
Gemballa MIG-U1 използва V12 двигателя на Ferrari Enzo, но неговата мощност е увеличена от стандартните 650 на 700к.с. За съжаление, немските тунери все още пазят в тайна динамичните показатели на возилото, така че не можем да разберем какъв е ефектът от повечето коне.
Тунингованият автомобил е получил подобрения и по аеродинамиката, чрез нов оптичен пакет, като предницата му е станала по-широка с 80мм., а задницата - със 100мм. Предната броня със сплитер генерира допълнителен натиск към пътя с 35кг., а новото задно крило се свива при скорост от 120км/ч.
MIG-U1 има изключително малко отстояние от пътя, което е идеално за магистрали и писти, но тъй като автомобилът най-вероятно ще се използва и за демонстрации на могъщество в градовете, инженерите на Gemballa са го оборудвали с регулируемо окачване, способно да го повдигне с до 45мм.
Джантите на тунингования автомобил са 19-инчови отпред и 20-инчови отзад, а гумите са съответно с размери 265/35 и 335/30. В оборудването са включени първокласна аудиосистема, с мощност 950 вата, сателитна навигация и 7-инчов тъчскрийн дисплей.
Поредната играчка за арабески!