General Motors ще разшири употребата на така наречената “enhanced smart pedal” технология (интелигентна технология за контрол на натискането на педалите) на глобално ниво и за всички свои леки автомобили с автоматични трансмисии и електронно управление на дроселовата клапа, което ще осигури допълнителна гаранция за засилване на доверието на клиентите.
Познато също и като brake override (игнориране на командата за подаване на газ), тази система включва модифициране на съществуващите електронни системи за управление с цел понижаване на мощността на двигателя в случаите, в които спирачката и педала на газта по погрешка бъдат натиснати едновременно. Внедряването на технологията на глобално ниво ще приключи до края на 2012-та.
През последните няколко години GM прилага стандарт за работата на спирачките на всички свои автомобили, камиони и кросоувъри, който поставя като изискване специфичен спирачен път на всяко превозно средство. Системата brake override ще осигури допълнителна гаранция за спазването на поставените стандарти.
“Анализите на правителствените данни от медиите постоянно потвърждават, че показателите за сигурност на GM в тази област са сред най-силните в индустрията,” заяви Том Стивънс, вицепредседател на GM, отговорен за глобалните производствени дейности. “В същото време ни е известно, че безопасността е от първостепенно значение за потребителите и затова прилагаме допълнителни технологии, за да им осигурим спокойствието, че могат напълно да разчитат на спирачките на техните GM автомобили."
Планът за прилагането на технологията синхронизира скоростта на въвеждането й с необходимото време за утвърждаването й, за да осигури на клиентите увереност в придвижването им.
Познато също и като brake override (игнориране на командата за подаване на газ), тази система включва модифициране на съществуващите електронни системи за управление с цел понижаване на мощността на двигателя в случаите, в които спирачката и педала на газта по погрешка бъдат натиснати едновременно. Внедряването на технологията на глобално ниво ще приключи до края на 2012-та.
През последните няколко години GM прилага стандарт за работата на спирачките на всички свои автомобили, камиони и кросоувъри, който поставя като изискване специфичен спирачен път на всяко превозно средство. Системата brake override ще осигури допълнителна гаранция за спазването на поставените стандарти.
“Анализите на правителствените данни от медиите постоянно потвърждават, че показателите за сигурност на GM в тази област са сред най-силните в индустрията,” заяви Том Стивънс, вицепредседател на GM, отговорен за глобалните производствени дейности. “В същото време ни е известно, че безопасността е от първостепенно значение за потребителите и затова прилагаме допълнителни технологии, за да им осигурим спокойствието, че могат напълно да разчитат на спирачките на техните GM автомобили."
Планът за прилагането на технологията синхронизира скоростта на въвеждането й с необходимото време за утвърждаването й, за да осигури на клиентите увереност в придвижването им.
баси идиотщината - 13 години вече карам автомобил още нямам случай да натисна едновременно двата педала освен ако нарочно не ползвам heel & toe техниката за смяна на предавките - тоя свят съвсем е полудел