Ако има тунинг компания, за която мощността никога не е достатъчна и чийто екип постоянно търси начин как да изцеди и последната конска сила от един двигател, то това е G-POWER.
Немските специалисти в доработката на автомобили с марка BMW отдавна работят по X5 M и вече представиха две тунинг програми TYPHOON за него, но в края на миналата седмица те изригнаха с най-новото си перформанс ниво за модела.
Инженерите на G-POWER са успели да подобрят значително предишното си постижение от 625к.с. върху 4.4-литровия V8 двигател, като агрегатът вече разполага с невероятните 725к.с., а максималният му въртящ момент достига 890Нм. Крайният резултат пък е ускорение от 0-100км/ч. за 4.2сек. и максимална скорост от над 300км/ч.
За постигането на тези показатели, тунинг компанията е оптимизирала въздушния поток към агрегата, като охлаждането му е повишено с 15%. Освен това, са извършени промени по ECU-то и са заменени катализаторите и тръбите между турбините и главите на цилиндрите.
Немските специалисти в доработката на автомобили с марка BMW отдавна работят по X5 M и вече представиха две тунинг програми TYPHOON за него, но в края на миналата седмица те изригнаха с най-новото си перформанс ниво за модела.
Инженерите на G-POWER са успели да подобрят значително предишното си постижение от 625к.с. върху 4.4-литровия V8 двигател, като агрегатът вече разполага с невероятните 725к.с., а максималният му въртящ момент достига 890Нм. Крайният резултат пък е ускорение от 0-100км/ч. за 4.2сек. и максимална скорост от над 300км/ч.
За постигането на тези показатели, тунинг компанията е оптимизирала въздушния поток към агрегата, като охлаждането му е повишено с 15%. Освен това, са извършени промени по ECU-то и са заменени катализаторите и тръбите между турбините и главите на цилиндрите.
nqma kakvo da kaja osven tri bykvi-BMW i ni6to pove4e ;);););););););););););)