Компанията Ford показа поредните си нови двигатели, предназначени за нейни модели, с което затвърждава стремежа си да предлага все по-ефективни и икономични автомобили.
Новите агрегати са три, всички от семейството EcoBoost, което в следващите три години ще замени изцяло останалите бензинови двигатели, като годишното им производство ще надхвърля 1.5 милиона бройки.
Най-малкият представител от новите агрегати е 1.6-литров, четирицилиндров, като първият модел оборудван с него ще бъде С-Мах. Другият нов четирицилиндров двигател е 2.0-литров и с него ще бъдат екипирани Explorer и Edge.
Най-интересният от всички обаче е 3.5-литровият V6, предназначен първоначално за пикапа F-150, за който от Ford обещават да доставя мощност, равняваща се на обикновен осемцилиндров агрегат.
EcoBoost двигателите на Ford се отличават с много добра енергийна ефективност, като могат да се похвалят средно с 20% по-ниска консумация на гориво и 15% по-малко отделяни CO2 емисии, в сравнение с останалите двигатели на компанията.
Новите агрегати са три, всички от семейството EcoBoost, което в следващите три години ще замени изцяло останалите бензинови двигатели, като годишното им производство ще надхвърля 1.5 милиона бройки.
Най-малкият представител от новите агрегати е 1.6-литров, четирицилиндров, като първият модел оборудван с него ще бъде С-Мах. Другият нов четирицилиндров двигател е 2.0-литров и с него ще бъдат екипирани Explorer и Edge.
Най-интересният от всички обаче е 3.5-литровият V6, предназначен първоначално за пикапа F-150, за който от Ford обещават да доставя мощност, равняваща се на обикновен осемцилиндров агрегат.
EcoBoost двигателите на Ford се отличават с много добра енергийна ефективност, като могат да се похвалят средно с 20% по-ниска консумация на гориво и 15% по-малко отделяни CO2 емисии, в сравнение с останалите двигатели на компанията.