По време на изложението в Сидни, което ще отвори врати за посетители утре (15-ти октомври) световен дебют ще направи новият Ford Ranger, който е близнак на второто поколение на Mazda BT-50, също присъстващо на автосалона.
Междуосието на новия Ford Ranger е нараснало от 3 000 на 3 220мм., а предният и задният мост са увеличени до 1 560мм. при версиите със задвижване към четирите колела и до 1 590мм. при тази със задно предаване. Пътният просвет също е нараснал с 25мм., като вече е 232мм.
Товарният отсег на версията Double Cab е станал със 100мм. по-широк, в сравнение с този на предшественика и. Той е дълъг 1 549мм., широк 1 560мм. и висок 511мм., а капацитетът му е 1,21куб.м., докато максимално допустимото тегло на товара е 1 500кг.
Новият Ford Ranger ще е наличен с 2.2 и 3.2-литрови дизелови двигатели, с мощности съответно 150 и 200к.с., които могат да бъдат комбинирани с шестстепенна механична или шестстепенна автоматична скоростни кутии.
Пикапът ще е оборудван стандартно с нова програма за електронна стабилизация (ESP), включваща тракшън контрол на четирите колела, контрол на отклонението и контрол на вероятността от преобръщане. Като опции ще има възможност да се поръчат системата за паркиране Rear Park Assist и камера за обратно виждане.
Производството на новия Ford Ranger ще стартира през лятото на 2011г. в Тайланд, а по-късно ще започне и сглобяването му в Аржентина и Южна Африка. Моделът ще се предлага в 180 държави по света, като любопитното е, че в тях не са включени САЩ и Канада, а появата му в Европа е предвидена за 2012г.
Междуосието на новия Ford Ranger е нараснало от 3 000 на 3 220мм., а предният и задният мост са увеличени до 1 560мм. при версиите със задвижване към четирите колела и до 1 590мм. при тази със задно предаване. Пътният просвет също е нараснал с 25мм., като вече е 232мм.
Товарният отсег на версията Double Cab е станал със 100мм. по-широк, в сравнение с този на предшественика и. Той е дълъг 1 549мм., широк 1 560мм. и висок 511мм., а капацитетът му е 1,21куб.м., докато максимално допустимото тегло на товара е 1 500кг.
Новият Ford Ranger ще е наличен с 2.2 и 3.2-литрови дизелови двигатели, с мощности съответно 150 и 200к.с., които могат да бъдат комбинирани с шестстепенна механична или шестстепенна автоматична скоростни кутии.
Пикапът ще е оборудван стандартно с нова програма за електронна стабилизация (ESP), включваща тракшън контрол на четирите колела, контрол на отклонението и контрол на вероятността от преобръщане. Като опции ще има възможност да се поръчат системата за паркиране Rear Park Assist и камера за обратно виждане.
Производството на новия Ford Ranger ще стартира през лятото на 2011г. в Тайланд, а по-късно ще започне и сглобяването му в Аржентина и Южна Африка. Моделът ще се предлага в 180 държави по света, като любопитното е, че в тях не са включени САЩ и Канада, а появата му в Европа е предвидена за 2012г.