От Ford разпространиха снимки и информация за най-новата модификация на Focus, която е наречена RS500. Тя е най-мощната на модела, като от нея ще бъдат произведени 500 бройки, а цената и започва от 34 000 лири стерлинги.
Автомобилът е оборудван с 2.5-литровия двигател на стандартния Focus RS, който обаче е получил редица подобрения, довели до увеличение на неговата мощност с 40к.с. до 345к.с., а максималният му въртящ момент вече достига 460Нм.
Ford Focus RS500 е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за 5.6сек. и да развива максимална скорост от 265км/ч. За сравнение, тези показатели при стандартния Focus RS са съответно 5.9сек. и 263км/ч.
Освен това, главният инженер на компанията, Матиас Тон, заяви, че автомобилът е направил повече от 500 обиколки без прекъсване на пистата Нюрбургринг в Германия и според него е способен да мине една обиколка за по-малко от 8 минути.
Focus RS500 е получил също диференциал с ограничено приплъзване, още по-спортно окачване и по-мощни спирачни механизми. Джантите на автомобила са същите, като тези на Focus RS, но са боядисани в черно, какъвто е и единственият възможен цвят за купето.
Автомобилът е оборудван с 2.5-литровия двигател на стандартния Focus RS, който обаче е получил редица подобрения, довели до увеличение на неговата мощност с 40к.с. до 345к.с., а максималният му въртящ момент вече достига 460Нм.
Ford Focus RS500 е в състояние да ускорява от 0-100км/ч. за 5.6сек. и да развива максимална скорост от 265км/ч. За сравнение, тези показатели при стандартния Focus RS са съответно 5.9сек. и 263км/ч.
Освен това, главният инженер на компанията, Матиас Тон, заяви, че автомобилът е направил повече от 500 обиколки без прекъсване на пистата Нюрбургринг в Германия и според него е способен да мине една обиколка за по-малко от 8 минути.
Focus RS500 е получил също диференциал с ограничено приплъзване, още по-спортно окачване и по-мощни спирачни механизми. Джантите на автомобила са същите, като тези на Focus RS, но са боядисани в черно, какъвто е и единственият възможен цвят за купето.